فرماندار شهرستان درگزین:

امسال پوشش اینترنت در شهرستان درگزین به بیش از 95 درصد می رسد

فرماندار شهرستان درگزین گفت: امسال با افزایش پهنای باند پوشش اینترنت به بالای 95 درصد خواهد رسید..

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، شهرستان درگزین از سال گذشته با ایجاد بستر تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی در تلاش برای افزایش اینترنت پرسرعت بوده به طوری که در سال جاری بیش از 90 درصد دانش آموزان این شهرستان از اینترنت پرسرعت برخوردار شده اند.

اما شواهد گویای آن است که در برخی از مناطق و روستاهای این شهرستان سرعت اینترنت بسیار کم و ضعیف است و در ساعاتی از روز اینترنت آنها با نوسان مواجه شده و قطع و وصل می شود.

البته یکی از مدارس شهرستان درگزین در یک اقدام ابتکاری و خودجوش برای برگشت انگیزه درس خواندن در دانش آموزان اقدام به پر کردن فلش یادگیری دروس و جزوات درسی برای دانش آموزان و تحویل به درب منزل آنها نموده است.

ناظری پور فرماندار شهرستان درگزین در این خصوص در گفتگو با سایت خبری پرسون اظهار کرد: در حوزه زیرساخت در طول 7 سال گذشته مشکل سرعت اینترنت داشته ایم اما امسال با افزایش پهنای باند پوشش اینترنت به بالای 95 درصد خواهد رسید.

وی افزود: در شهرستان درگزین چندین طرح اساسی اپراتور به جز همراه اول برای ایجاد سرعت اینترنت فعال شده است.


بیشتر بخوانید؛

عدم زیرساخت های مخابراتی دلیل نبود اینترنت در روستاهای همدان


فرماندار شهرستان درگزین گفت: برخی مشکلات دانش آموزان به سرعت اینترنت و پهنه باند مربوط نیست و به برنامه شاد مربوط می شود.

ناظری پور با بیان اینکه در دو سال گذشته اقدامات خوبی برای گسترش اینترنت در منطقه انجام شده است خاطرنشان کرد: امسال همه روستاها مجهز به فیبرنوری و سه دکل مخابراتی شده اند و دو دکل نیز تا پایان سال در دست اجرا دارند.

منیژه فرهانپور- استان همدان

223076

مطالب مرتبط