رافع ناصری فر:

وعده های مسئولین شرکت عمران هشتگرد در تحویل موقت پروژه سهندساران، محقق شد

نایب رئیس شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت : تحویل موقت پروژه ویلایی سهندساران در شهر جدید هشتگرد صورت می گیرد و از مالکان درخواست دارم با توجه به شرایط حاکم شیوع ناشی از بیماری کرونا از مراجعه و حضور در محل پروژه یا شرکت عمران خودداری کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، رافع ناصری فر با بیان اینکه تحویل موقت پروژه ویلایی سهندساران در شهر جدید هشتگرد صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: از ذینفعان مسکن مهر سهندساران درخواست دارم با توجه به شرایط حاکم شیوع بیماری کرونا از مراجعه و حضور در محل پروژه یا شرکت عمران خودداری کنند.

وی ادامه داد:: متقاضیان بر اساس پیامک ارسالی از سوی مجری برای تحویل موقت واحد خود مراجعه نمایند تا شاهد ازدحام و تجمع نباشیم و اجرای مراحل قانونی واگذاری موقت ویلاها به مالکان به درستی اجرایی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه ۶۹۹ واحدی سهندساران از نمونه واحدهای ساخته شده مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد است، اظهار کرد: با مساعدت مالی و پیگیری‌های متعدد شرکت عمران با ادارات خدمات رسان، پروژه‌های زیربنایی به این واحدها انجام شد و واحدهای فوق از انشعابات آب، برق و گاز برخوردار هستند و در زمان حاضر واحدها به صورت موقت تحویل می‌شوند و تلاش خواهد شد تا در صورت بروز مشکلات هر چه سریعتر مرتفع و رفع نقص گردد.

ناصری فر بیان داشت: مجموعه ویلایی‌های سهندساران در شهر جدید هشتگرد با استفاده از اصول و معماری نوین، اولین واحدهای ساخته شده در قالب مسکن مهر در این شهر است که از مزایای نزدیکی به مترو و آزاد راه تهران - قزوین و جنگل ۹۶ هکتاری برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه زیر ساخت‌های این مجموعه تکمیل و پیمانکار متعهد به تحویل موقت ویلایی ها به متقاضیان است، عنوان کرد: در مجموعه مسکونی ویلایی سهند ساران، واحدهای تجاری هم احداث شده تا خدمات لازم و مایحتاج اولیه ساکنان تامین شود.

نایب رئیس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در پایان یادآوری کرد: کار واگذاری موقت پروژه سهندساران آغاز شده و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری از ویروس منحوس کرونا، پیامکی برای مالکان ارسال خواهد شد تا نسبت به تحویل موقت واحد خود اقدام کنند.

222869

مطالب مرتبط