محمود فرزین:

هیچگونه جابجایی در مکان تجزیه و مبادلات مرسولات استان البرز صورت نگرفته است

مدیرکل پست البرز گفت: امکان تاخیر ۲ تا سه روزه در توزیع مرسولات همانند سایر استان های کشور اجتناب ناپذیر بوده اما هیچگونه جابجایی در مکان تجزیه و مبادلات مرسولات استان البرز صورت نگرفته است.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، محمود فرزین خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رویکرد مردم از مراجعه حضوری به خرید اینترنتی تغییر کرده که سبب افزایش چهار برابری میزان مرسولات پستی در استان شده است.

وی با بیان اینکه روزانه رقمی نزدیک به ۱۵ هزار مرسوله وارد استان شده، اظهار داشت: عزم تمام مجموعه پست البرز، توزیع این مرسولات در کمترین زمان ممکن حتی روزهای جمعه و تعطیل است.

این مسئول تصریح کرد: البته امکان تاخیر ۲ تا سه روزه در توزیع مرسولات همانند سایر استان های کشور اجتناب ناپذیر بوده اما ادعای عدم توزیع از سوی برخی افراد بی اساس است.

وی با اشاره به نقش موثر هاب پستی در توزیع سریع مرسوله ها، گفت: راه اندازی و فعال سازی یک «هاب پستی» در نزدیکی آزاد راه کرج - قزوین در دستور کار هیات مدیره شرکت ملی پست قرار دارد که تحقق این امر نقش موثری در تبادل سریع مرسولات پستی استان های جنوبی و غربی کشور خواهد داشت.

مدیرکل اداره پست استان البرز با تاکید بر اینکه تاکنون هیچگونه جابجایی در مکان تجزیه و مبادلات مرسولات استان البرز صورت نگرفته است، افزود: اکنون در بانک اطلاعاتی اماکن استان البرز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار مکان شناسایی و فهرست برداری شده که می تواند به تسهیل در امور مردم از حیث شناسایی مکان کمک کند و همچنین در این بانک اطلاعاتی با ارایه کد پستی، نشانی محل قابل دسترسی است و مردم در ارسال مرسولات پستی موفق‌تر عمل می کنند.

222867