طی 24 ساعت گذشته در کرمان؛

کرونا جان 17 کرمانی را گرفت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی ابتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۷ نفر اعلام کرد و تصریح کرد: از این تعداد، ۱۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲ نفر در  حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بودند. 

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، مهدی شفیعی مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ امروز را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان کرمان شناسایی شده اند، گفت: از این تعداد ۷۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۸ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

شفیعی بیان کرد: هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۵۸۴ مورد است که از این تعداد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۳۴۴ نفر، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۷۱ نفر، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۳۶ نفر، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۳۲ نفر و در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۱۰۱ نفر بستری هستند.

وی تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون را ۱۴ هزار و ۸ مورد اعلام کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی ابتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۷ نفر اعلام کرد و تصریح کرد: از این تعداد، ۱۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بودند.

وی مجموع جان باختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹، از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون را ۲ هزار و ۲۲ نفر اعلام کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

222860

مطالب مرتبط