امیرعبداللهیان با اشاره به قانون راهبردی برای لغو تحریم‌ها:

باید «اسلحه تحریم» را از دست تروریست های کراوات زده گرفت

دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل با اشاره به قانون راهبردی برای لغو تحریم‌ها، گفت: با همبستگی داخلی و عزمی ملی و جهانی باید اسلحه تحریم را از دست تروریست‌های کراواتی و ادکلن زده گرفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل با اشاره به قانون راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت، گفت: دیپلماسی و مذاکره زبان قدرت را خوب می‌فهمد. قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، فرصت‌های بزرگی برای نظام و دولت ایجاد میکند.

وی یادآور شد: آمریکا و سه کشور اروپایی، ارکان برجام را نقض و یا از آن خارج شدند تا جایی که حتی یک بشکه نفت ایران بفروش نرود و یک دلار هم در سیستم بانکی به حساب ایران نیاید.

دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل با بیان اینکه البته تلاش و اراده مسکو‌ و پکن در مسیر دوستی و همکاری با جمهوری اسلامی ایران و مقابله با اعمال تحریم های یک جانبه آمریکاست، افزود: با همبستگی داخلی و عزمی ملی و جهانی باید اسلحه تحریم را از دست تروریست‌های کراواتی و ادکلن زده گرفت و به گفته سردار شهید سلیمانی عزیز از دل تهدید دشمنان به فرصت ها رسید.


بیشتر بخوانید:

اروپا به دنبال فعال‌تر کردن مکانیسم دیپلماسی خود با ایران است

نامه‌ای از ریاست جمهوری درباره مصوبه اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها دریافت نکرده‌ایم


222821