مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری:

چهار جایگاه سوخت در چهارمحال و بختیاری احداث می شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از احداث چهار جایگاه سوخت دو منظوره و تک منظوره در شهرستانهای مختلف این استان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از چهار محال و بختیاری، جعفر سالاری‌نسب مکان جایگاه‌های در دست احداث را جاده سفید دشت در حد فاصل محور بروجن به شهرکرد، جایگاه سوخت نقنه در شهرستان بروجن، جایگاه بنزین شهر لردگان و جایگاه سوخت شهر باباحیدر در حد فاصل محور فارسان به کوهرنگ با پیشرفت فیزیکی متوسط بین ۴۰ تا ۹۰ درصد اعلام کرد و افزود: این تعداد جایگاه سوخت تا خردادماه سال آینده تکمیل و سوخت‌گیری آنها انجام خواهد شد.

وی به فعالیت۷۲جایگاه سوخت که ۳۹ جایگاه آن گاز CNG است، اشاره کرد و گفت:با بهره‌برداری از این چهار جایگاه جدید، روند سوخت‌گیری خودروها در همه مناطق مختلف استان روان‌تر خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از کاهش ۲۵ درصدی مصرف سوخت بنزین در این استان در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: ایجاد محدودیت‌های تردد به دلیل شیوع ویروس کرونا و ترغیب صاحبان خودرو به استفاده بیشتر از سوخت گاز، عمده دلایل کاهش مصرف بنزین در این استان در نیمه نخست امسال بود.

سالاری‌نسب افزود: با نظارت و کنترل‌های به عمل آمده مسئولان و کارشناسان شرکت، تاسیسات و سکوهای سوختگیری، تلمبه‌ها، تجهیزات فنی سامانه‌های هوشمند سوخت و سخت افزارهای پرداخت‌ بانکی از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه دارد که از این مقدار ۲۵۹ کیلومتر بزرگ‌راه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و دو هزار ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است که این استان در مسیر جاده ترانزیت و پرتردد ۲ استان صنعتی اصفهان و خوزستان قرار دارد.

منبع: ایرنا

222804