انتشار کتاب «ایران اکنون» در کرواسی

کتاب ایران اکنون که روایتی دیدنی از سفر یک جهانگرد کرواسیایی به ایران است، به زودی در کشور کرواسی منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، کتاب ایرانِ اکنون نوشته «ایوان جُگیچ»، روایتی مصور از تمدن، جاذبه های تاریخی، فرهنگ عمومی و معرفی صنایع دستی ایران، به زودی در کرواسی منتشر خواهد شد.

این شهروند ۳۵ ساله کرواسی و فعال در صنعت گردشگری از سال ۲۰۱۸ میلادی به ایران و شهر اصفهان مهاجرت کرده است. وی پروژه های مختلفی برای معرفی فرهنگ و تاریخ ایران اجرا کرده و همچنین در دست اجرا دارد.

ایوان جُگیچ از نقاط دیدنی ایران تصاویر منحصر به فردی تهیه کرده است که علاوه بر انتشار توسط میراث فرهنگی کشورمان، در کتاب وی نیز منتشر خواهد شد. کتاب ایرانِ اکنون در بردارنده معرفی منحصر به فردی از میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق مختلف کشورمان است.


بیشتر بخوانید:

۷ کار شگفت‌انگیز که در کرواسی باید انجام داد


وی که اخیرا و در مصاحبه های متعددی با رسانه های کرواسی در مورد تجربه های خود از ایران و کتابش می گوید، کمپینی نیز برای حمایت از پروژه های فرهنگی خود در معرفی ایران به راه انداخته است.

به گزارش ایرنا، جگیچ پس از حضور در ایران و دیدار از شهر اصفهان، به قابلیت توریستی این شهر پی برده و برای اصلاح کمبودهای توریستی، نظیر کارت پستال و نقشه شهری، شرکتی راه‌اندازی کرد اما پس از یک سال این شرکت منحل شده و اکنون او، کار خود را انفرادی پی گرفته است.

منبع: ایرنا

222702