توقف مدعیان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور

در چهار بازی از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال مقابل پیکان متوقف شد و سپاهان به تساوی مقابل سایپا رضایت داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته چهارم از لیگ برتر فوتبال کشور با چهار دیدار برگزار شد که در مهم ترین دیدار استقلال در هوای سرد شهرقدس به تساوی بدون گل مقابل پیکان دست یافت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان مقابل سایپا به تساوی یک بر یک رسید.

دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در حالی با تساوی بدون گل به اتمام رسید که پیکان با روشی کاملا تدافعی در طول بازی مانع از برتری میهمان شد.

در نقش جهان نیز زردپوشان اصفهانی در شرایطی پای به این دیدار گذاشتند که از سه بازی ابتدایی خود دو پیروزی و یک شکست بدست آورده بودند و در سوی دیگر سایپا نیز به دو تساوی و یک پیروزی دست یافته بود.


بیشتر بخوانید؛

آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با نبرد پرسپولیس و شهرخودرو در آزادی

کار سخت استقلال در ادامه مسابقات لیگ برتر


در دیگر دیدار این هفته نساجی مازندران موفق شد با برتری یک بر صفر نفت مسجد سلیمان را در قائمشهر شکست دهد و هم امتیاز با استقلال و سپاهان و بدلیل تفاضل گل بهتر در رده سوم جدول قرار بگیرد. در این دیدار کریم اسلامی پنالتی گرفت و مهدی شیری گلزنی کرد تا نساجی به نخستین پیروزی خانگی در لیگ بیستم برابر نفت مسجدسلیمان برسد.

در آخرین بازی امروز نیز دو تیم ذوب آهن و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم آبادانی موفق شد با تک گل طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی ذوب آهن را شکست دهد و با هفت امتیاز به رده چهارم جدول صعود کند.

222517