مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز:

خدمات غیرحضوری شرکت برق، موفقیت آمیز بوده است

رضا عباس زاده، استقبال شهروندان البرزی از خدمات غیرحضوری را رضایت بخش دانست که سبب کاهش بالای پنجاه درصدی مراجعه حضوری شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، رضا عباس زاده افزود: خوشبختانه خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق استان البرز تا حدود زیادی موفقیت آمیز بوده و همین سبب کاهش مراجعات به شرکت تا بالای پنجاه درصد بوده است.

وی با بیا اینکه یکی از روش های ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی، استفاده از اپلیکیشن برق من است، تصریح کرد: دانلود آن به همراه قبض برق برای مشترکان پیامک شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی برق از خدمات غیرحضوری ما بهره مند شوند و درخواست های خود را ثبت کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز اضافه کرد: شهروندان می توانند بخشی از امور مربوط به شرکت توزیع برق را نیز از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۵۲۱ انجام دهند.

222476

سازمان آگهی های پرسون