نقد ادبی با چاشنی قرنطینه!

مسؤول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس، گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از علاقه‌مندان نقد شعر و مباحث نقد ادبی دعوت کرد در سلسله جلسات مجازی نقد شعر حضور یابند.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، هاشم کرونی در این باره گفت: از مدت‌ها قبل به فکر راه‌اندازی کارگاه نقد شعر و برگزاری این جلسات بودیم که شرایط حاضر سبب شد این فعالیت را در قالب یک رویداد برخط «آنلاین» و با حضور دکتر مهدی فاموری در سامانه SkyRoom تدارک ببینیم.

کارشناس مسؤول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: علاقه‌مندان تا پایان روز ۲۰ آذرماه جاری می‌توانند از طریق اعلام نام و نام‌خانوادگی و ذکر عبارت «نقد شعر» به شماره ۰۹۰۲۶۵۱۸۲۴۳ در این دوره ثبت نام کنند.

وی با اشاره به شرایط ناشی از پاندومی کووید ۱۹ و تأثیر آن بر رویدادهای فرهنگی و هنری گفت: کرونا مصائب بی شماری داشته اما همین موارد سبب شده خود را به شرایط جدید عادت دهیم و راه‌های تازه ای را آزمایش کنیم.

به گفته کرونی، در آذرماه جاری ثبت نام ۳ دوره ادبی دیگر در عرصه‌های شعر، طنزپردازی و داستان نیز انجام خواهد شد تا ان شاءالله فرصت گذران سالم اوقات قرطینه برای اهالی فرهنگ و ادب فراهم شود.


بیشتر بخوانید:

نشست دوست‌داران ادبیات با نویسنده نام‌آور شیرازی


یادآور می‌شود: مهدی فاموری متولد ۱۳۵۹ در شهر شیراز است. در ۱۳۸۸ دکتری زبان و ادبیات فارسی‌اش را از دانشگاه اصفهان گرفته است و اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج است. رمان «پری و دیوانه» نخستین اثر داستانی اوست از او ۲ مجموعه شعر: اینک میان دو هیچ، توفان شن، دو عنوان تصحیح نسخه و مقالات متعدد در زمینه ادبیات عرفانی که گرایش دکترای اوست نیز منتشر شده است.

222437