حق وردی در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده:

جنایت بزرگ انتقام بزرگتری را می طلبد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، ضمن محکومیت شدید جنایت بزدلانه ترور شهید فخری زاده، تصریح کرد که جنایت بزرگ انتقام بزرگتری می طلبد.

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام حسین حق وردی به شرح ذیل است:

جنایت بزدلانه ترور شهید فخری زاده باردیگر ماهیت جنایتکاران آمریکایی- صهیونیستی و اذناب داخلی آنها را برملا ساخت. حتما یکی از راه‌های جلوگیری از ارتکاب چنین جنایت‌هایی تحمیل بهای سنگین به آمران و عاملان چنین اقدامات تروریستی کوردلانه هست. اگر فقط به وعده‌های خالی انتقام بسنده کنیم دشمن در ارتکاب مجدد چنین اقدامات ددمنشانهای تردید نخواهد کرد. جنایت بزرگ انتقام بزرگتری می طلبد. باید شادی مرتکبین این جنایت به زودی به عزا تبدیل شود و از ارتکاب این عملیات سبعانه احساس پشیمانی و ندامت کنند.

اینجانب فقدان این دلاورمرد عرصه جهاد و علم و پیشرفت را به مقام معظم رهبری و همرزمان و همراهان آن شهید و به ملت بزرگ ایران و به خصوص به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم. قطعا ادامه قدرتمندانه راه ایشان و پیمودن سریعتر مسیری که این شهید سعید ترسیم نمود و رسیدن به قله هدفی که ایشان و تمام شهدای ما آرزوی فتح آن را داشتند، از جمله انتقام‌هایی است که جوانان دانشمند ما خود می توانند از دشمنان ملت ایران بگیرند. دشمن آرزوی عقب ماندگی ایران را به گور خواهد برد.


بیشتر بخوانید:

انتقام سختی در انتظار عاملان این جنایت است


باید به قلم بدستانی که انرژی هسته ای و پیشرفت‌های دفاعی را برای کشور غیرضروری می دانند و تمام هنرشان توجیه سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیست است، یادآور شد که برای یکبار هم شده از خواب غفلت بیدار شده و خائنانه در خدمت جنایتکاران آمریکایی و صهیونیستی نباشند. همچنین لازم است برای محافظت از چنین شخصیت های نخبه و ارزشمندی اقدامات موثرتری انجام گیرد.

221980

مطالب مرتبط