نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان:

طلاب کردستانی در قالب گروه «یاوران سلامت» به بیمارستان های استان اعزام می شوند

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: روحانیون و طلاب کردستانی در قالب گروه «یاوران سلامت» برای کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمان به بیمارستان های استان اعزام خواهند شد.

کردستان ـ علی اصغر دریایی در گفت وگو با پرسون اظهار داشت: خوشبختانه کلاس های تئوری و علمی که به همت ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه های علمیه کشور برگزار شد، در کردستان با استقبال بی نظیری از سوی حوزویان روبرو گردید.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: در این دوره ها که جای دارد از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، رئیس ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه تقدیر داشته باشیم، بیش از 80 روحانی و طلبه کردستانی حضور داشتند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در دوره اول که کلاس ها به صورت تئوری و با تدریس حجت الاسلام و المسلمین مهکام؛ مسئول ستاد مشاوره و راهنمایی ستاد مواجه با بحران حوزه های علمیه کشور برگزار شد، 80 روحانی و طلبه کردستانی حضور داشتند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کشور با تقدیر از حضور حجت الاسلام و المسلمین مهکام در بحث تدریس در کلاس های مشاوره بالینی تبلیغ، عنوان داشت: در کلاس هایی که توسط استاد مهکام و سایر اساتید اعزامی از قم برگزار شد، حاضرین در این کلاس ها اطلاعات علمی، پزشکی و امدادی زیادی در زمینه مشاوره و... فرا گرفتند.

دریایی ادامه داد: در دوره کارورزی که به صورت عملی با حضور 30 نفر از طلاب و روحانیون در بیمارستان قروه برگزار شد، در حدود 20 نفر از شرکت کنندگان در این دوره پذیرفته شدند که ان شاءالله این طلاب در قالب گروه «یاوران سلامت» برای کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمان به بیمارستان های کردستان اعزام خواهند شد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان خاطرنشان کرد: بی شک برگزاری این کلاس ها که خروجی بسیار مناسبی برای حوزویان داشت معلول پیگیری ها و تعاملات خوب حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن زمانی؛ رئیس ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه می باشد.

آیین مهر ـ استان کردستان

221374