مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

هشتمین کنگره ادبیات پایداری برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین کنگره ادبیات پایداری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از چهار محال و بختیاری، منوچهر ذوالفقاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهار محال و بختیاری، از برگزاری هشتمین کنگره ادبیات پایداری در استان خبر داد.

وی اظهار داشت: منش و ویژگی‌های اخلاقی، مدیریتی و مردمی شخصیت‌های تاثیرگذار، گونه‌شناسی و طبقه‌بندی شخصیت‌های تاثیرگذار (شخصیت‌های رهبری، شخصیت‌های سیاسی، شخصیت‌های نظامی، شخصیت‌های آزادگان، اسرا و جانبازان، شخصیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری، اصحاب رسانه و خبرنگاران)، از محور‌های این کنگره هستند.

ذوالفقاری گفت: شخصیت‌های تاثیرگذار ملی، منطقه‌ای و جهانی، شخصیت‌های گمنام (پدر، مادر، همسر و رزمندگان گمنامی که کارکردی موثر و ویژه داشته باشند)، زنان تاثیرگذار، مقایسه و تطبیق شخصیت‌های تاثیرگذار ایران و جهان و تدوین الگو و شیوه‌های تطابق زندگی مسئولان و معاصران با شخصیت‌های تاثیرگذار از دیگر محور‌های این کنگره است.

وی افزود: علاقمندان آثار خود را تا ۱۳ دی‌ماه، همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، به نشانی الکترونیکی adabiyyat.e.paydari@chmail.ir ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۳۴۳۲۷۳۵۳۹۸ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

221257

مطالب مرتبط