رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان:

هنوز برای تعطیلی صنف میوه و تره بار ابلاغیه جدیدی صادر نشده است

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه هنوز برای تعطیلی صنف میوه و تره بار ابلاغیه جدیدی صادر نشده است گفت: طبق ابلاغیه های قبلی ستاد مقابله با کرونا این صنف باید مایحتاج ضروری مردم را تامین کند.

رضا البرزی رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون همدان، در خصوص ادامه فعالیت میوه فروش ها در بازار همدان از ابتدای آذرماه اظهار کرد: هنوز هیچگونه ابلاغیه ای در این زمینه نداشته ایم .

البرزی افزود: طبق دستور العمل های گذشته صنف میوه و تره بار جزو مشاغل ضروری است که در اعمال محدودیت ها باید نیاز مردم را تامین کند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان در خصوص رعایت بهداشت در سرگذر همدان گفت: خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد از فروشندگان از ماسک استفاده می کنند و در چندین نوبت نیز ماسک رایگان در بازار توزیع شده است.

البرزی تاکید کرد: به خریداران توصیه می شود تا جایی که می توانند در زمان خلوت از مغازه هایی که مردم در آنجا تجمع نکرده اند خرید کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با اشاره به اینکه تیم بازرسی به صورت منظم از مغازه های سر گذر بازدید می کنند تصریح کرد: به فروشندگان توصیه می شود برای حفظ سلامتی خودشان فاصله یک و نیم متری با ترازو و مشتری را رعایت کنند.

منیژه فرهانپور- استان همدان

220924