شاید وقتی دیگر!

سرنوشت نامعلوم پخش «همرفیق»

باگذشت ۱۹ روز از آبان ماه هنوز مشخص نیست برنامه «همرفیق» که قرار بود در آبان ماه از نماوا پخش شود، چه زمانی پیش‌روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پرسون؛ ۶ تیرماه بود که خبر آمد شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون پس از ۱۲ سال دوری از اجرا قصد دارد با برنامه‌ای به نام «همرفیق» به عرصه اجرا بازگردد و کارگردانی این برنامه نیز برعهده خود اوست.

پس از آن ۲۶ مردادماه سازمان سینمایی، مصوبات تازه شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی را اعلام کرد که نام «همرفیق» در آن ذکر شده بود اما پس از چند ساعت از انتشار خبر روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) با انتشار اطلاعیه‌ای این مجوز را نامعتبر دانست و اعلام کرد مسئولیت صدور مجوز برنامه‌های ترکیبی و تولیدات تلویزیونی برای انتشار در رسانه‌های صوت و تصویر، تنها در صلاحیت این سازمان است.

چندی نگذشت که روابط عمومی «همرفیق» اعلام کرد که این برنامه از صداوسیما مجوز خواسته است چراکه وی او دی‌ها مجوز ساترا را خواسته‌اند.

در نهایت چند روز بعد مشخص شد که نماوا تنها بستر پخش این برنامه است و ضبط آن پس از صدور مجوزها پس از ۴ ماه پیش‌تولید و با آماده شدن دکور ۱۲ مهر ماه آغاز شد. گرچه از روند تولید این برنامه به ویژه در شرایط کرونایی خبرهای موثق و رسمی در دسترس نیست.

در آخرین خبر رسمی منتشر شده از این برنامه اعلام شده بود که این برنامه از آبان ماه به صورت هفتگی پخش خواهد شد اما باگذشت ۱۹ روز از آبان ماه هنوز مشخص نیست که این برنامه چه زمانی پخش خواهد شد.

همچنین هنوز نام این برنامه در سایت نماوا و در بخش «به زودی» گنجانده نشده است و این نشان می‌دهد تاریخ دقیقی برای پخش در نظر گرفته نشده است.

آخرین پست صفحه رسمی این برنامه در فضای مجازی نیز مربوط به حدود ۳۰ روز پیش است که از آغاز کمپین «همرفیق_من» خبر داده بود.

ناگفته نماند حضور سروش صحت به عنوان نویسنده در این برنامه که سال‌ها در سینما و تلویزیون قلم زده است و مخاطبان با کارهای او خاطره دارند، در کنار شهاب حسینی کار متفاوتی را رقم خواهد زد و باید منتظر ماند و دید این برنامه در زمان پخش تا چه اندازه می‌تواند مخاطبان جذب کند.

همچنین فعلا این برنامه تنها برنامه به اصطلاح تاک‌شویی است که ضبط آن آغاز شده و قرار است از نماوا پخش شود.

در این مدت گمانه‌زنی‌هایی درباره حضور برخی از بازیگران از جمله نوید محمدزاده شده است اما این خبرها به صورت رسمی از عوامل برنامه تایید نشده است.

«همرفیق» با اجرا و کارگردانى شهاب حسینى، نویسندگى سروش صحت و تهیه کنندگى حسن خدادادى تولید می‌شود و میزبان چهره‌هاى هنری است.

210061

مطالب مرتبط