بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه، تفاهم نامه پژوهشی امضا کردند

تفاهم نامه همکاری و توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقات کاربردی، مشاوره علمی و امور آموزشی میان بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه امضا شد.

به گزارش پرسون؛ تفاهم نامه همکاری و توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقات کاربردی، مشاوره علمی و امور آموزشی میان بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه امضا شد.

این تفاهم نامه که موضوع آن تعامل و ایجاد همکاری مشترک تحقیقاتی و پژوهشی و تبادل اطلاعات و تجربیات و توانایی های علمی در زمینه های مورد نیاز است، در محل شرکت بیمه آسیا و توسط مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه به امضا رسید.

مدیر عامل بیمه آسیا گفت: شرایط فعلی بازار نیازمند توجه بیش از پیش به فعالیت های پژوهشی در جهت ارائه محصولات جدید بیمه ای است.

مسعود بادین افزود: کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در برنامه های راهبردی بیمه آسیا جایگاه ویژه ای دارد زیرا ما به خوبی دریافته ایم برتری، چابکی و تحول عملکردی، ارتباط بنیادی با امر پژوهش دارد.

رییس پژوهشکده بیمه گفت: شرکت های بزرگ و خوشنامی مانند بیمه آسیا باید با حمایت ها و استفاده از ظرفیت های علمی و تجارب فنی خود، حوزه پژوهش را در صنعت بیمه تقویت کنند.

کردبچه افزود: امیدواریم از این پس، تمام تصمیمات، برنامه ها و تحولات در صنعت بیمه، با پشتوانه پژوهشی به انجام برسد.

210054