رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران:

تکمیل بیمارستان شهریار در اولویت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اینکه تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار در اولویت سازمان مدیریت استان است، گفت: سهم شهرستان شهریار بایستی در جذب اعتبارات ملی ارتقا پیدا کند.

شهریار سایت خبری پرسون؛ مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان شهریار اظهار داشت: محورهای مورد بیان در جلسه منطبق بر برداشت‌های ما در سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و شهرستان شهریار با جمعیت حدود ۱ میلیون نفری دارای شرایط و ظرفیت‌های ویژه در کشور است.

وی افزود: شهریار از جمله شهرستان‌های است که متاثر از پدیده فرونشست است و با تمام این تفاسیر اهمیت مقوله آب در شهریار بیش از پیش نمایان می‌شود و باید اتکا به منابع آبی زیرزمینی کاهش یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران بیان کرد: موضوع بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در شهریار با توجه به جمعیت بالا در منطقه از اهمیت بالا برخورد است و بایستی تلاش شود با برنامه‌ریزی صحیح به سمت استانداردهای متوسط استانی و فرمانداری حرکت کنیم.

شفیعی گفت: بیمارستان شهریار در اولویت سازمان برنامه و بودجه استان تهران است و دغدغه تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریعتر این بیمارستان در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: منابع و اعتبارات استانی پاسخگوی نیازهای شهرستان‌های تهران نیست و تنها بخشی را پوشش می‌دهد و سهم شهرستان شهریار از اعتبارات ملی بایستی ارتقا یابد و بایستی دستگاه‌های مربوطه در شهرستان تلاش مضاعفی داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تصریح کرد: بایستی بر اساس تبصره ۱۹ قانون بودجه امسال بخش خصوصی را در اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مشارکت دهیم تا با توجیه و دفاع از پروژه اعتبارات مصوب ملی را دریافت کنیم.

مهدیزاده _ استان تهران

210017