مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد:

برپایی پویش لبیک یا رسول الله از بام منازل در روز ولادت پیامبر اکرم(ص)

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از برپایی پویش لبیک یا رسول الله از بام منازل و بلندگوهای مساجد در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در سالروز ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) و ولادت باسعادت امام صادق(ع) در هفته وحدت برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد کرد.

وی در تشریح این برنامه‌ها افزود: هماهنگی با مساجد و هیئات برای فضاسازی و نصب پرچم و معابر و تهیه و بارگذاری محتوای تبلیغی برای شبکه مبلغین از جمله برنامه‌های این هفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: اعزام مبلغ برای تبلیغ چهره به چهره، هماهنگی با هیئات مذهبی برای اجرای برنامه در فضای مجازی، اجرای سرودهای خیابانی و کاروان‌های شادی در صورت موافقت ستادهای کرونای شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌ها است.

نظیری گفت: کاروان خودرویی خانوادگی تزیین شده و مزین به پرچم هایی به نام اهل بیت(ع)، کاروان موتور سواران(رژه موتوری)، هماهنگی با ایستگاه‌های صلواتی برای پشت‌نویسی خودروها و اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی به صورت مجازی از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه به اجرای مسابقه کتابخوانی در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: ذبح قربانی توسط هیئات حسینی و توزیع گوشت بین نیازمندان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته وحدت انجام خواهد شد.

نظیری بیان کرد: هماهنگی با گروه‌های جهادی به منظور اعزام به مناطق محروم روستایی و اجرای چند پروژه خدمات‌رسانی در هفته وحدت، برگزاری نشست‌های تخصصی در موضوع تقریب مذاهب به صورت مجازی برای شبکه مبلغین و برگزاری شب شعر تقریب به صورت مجازی در هفته وحدت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تولیدات چندرسانه‌ای با موضوعات مرتبط ایام الله، سخنرانی مبلغین همراه با مولودی‌خوانی ذاکرین به صورت مجازی(هیئت مجازی)، نورافشانی همزمان در سراسر استان، برپایی پویش(لبیک یا رسول‌الله(ص)) از بام منازل و بلندگوهای مساجد و اهدای قرآن نفیس به زوج‌های جوانی که در روز میلاد ازدواج خواهند کرد(زندگی فاطمی) نیز برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

نظیری در ادامه به پویش جهانی «مهر محمدی» اشاره کرد و گفت: مسابقه نقاشی(پیامبر رحمت)، جشن مجازی خانواده کارکنان، سلسله سخنرانی‌های صوتی و تصویری مبلغین در باب هفته وحدت، مسابقه مقاله‌نویسی در قالب موضوعاتی همچون نقش امام صادق(ع) در تمدن اسلامی و پذیرش مکتب شیعه یا تحلیل و تبیین توصیه‌های مؤکد به جوانان اسلامی از منظر امام صادق(ع) از برنامه‌های تدارک دیده شده برای هدف وحدت است همچنین بهترین مقالات مورد تجلیل قرار گرفته و در سایت‌های رسمی و ido سازمان تبلیغات کشور منتشر خواهند شد.

209292

مطالب مرتبط