مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

فوت ۵ بیمار کرونایی در شهرستان بهارستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: شهرستان بهارستان در حال حاضر در مقوله تعداد مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، دکتر دانوش دمیریان در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت زنان و خانواده اظهار داشت: با توجه به افزایش موارد بستری و‌ مراجعین به مراکز درمانی با تشخیص کرونا، قطعا شهرستان در وضعیت هشدار قرار دارد و‌ شهروندان می بایست بیشتر از گذشته دستورالعملهای صادره را رعایت نمایند.

وی با بیان اینکه بهترین و موثرترین راه مبارزه با ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، افزود: هفته‌های گذشته مردم تقریبا ۴۰ درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و و در این هفته این رقم به۵۰ درصد رسیده است، درصورتیکه ۸۰ درصد مردم دستورالعملهای بهداشتی را بصورت مداوم رعایت نمایند می توان امیدوار بود سه هفته بعد، میزان ابتلا و فوتیهای ناشی از این بیماری کاهش یابد.

دمیریان اظهار داشت: روز گذشته ۵ بیمار کرونایی در یک روز در شهرستان فوت کردند و تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان و مرکز ۱۶ ساعته تشخیص کرونا، افزایش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان در خصوص برگزاری انتخابات گفت: به هیچ عنوان موافق برگزاری هر گونه انتخابات در شرایط کنونی در سطح شهرستان نیستیم و در صورت عدم تمکین هر گروه و تشکلی، مطابق مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی در انتها از شهروندان خواست در صورتی که با هرگونه قانون شکنی و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط هر گروه یا واحد صنفی برخورد کردند مراتب را به شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع داده تا بازرسان این شبکه فورا جهت بررسی به محل اعزام نمایند.

مهدیزاده_ استان تهران

209210