پرسون اصفهان:

مصاحبه علیه فدراسیون، کار دست آذری داد

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه علیه فدراسیون فوتبال، از فعالیت در حوزه فوتبال منع گردید.

به گزارش پرسون، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار پرسون در واکنش به حکم کمیته اخلاق، گفت: کمیته اخلاق به دلیل مصاحبه مردادماه من با یکی از خبرگزاری‌ها و اینکه عنوان کرده‌ام بعد از رفتن مهدی تاج فدراسیون به هم ریخته شده حکم محرومیت من را صادر کرده است.


وی افزود: همچنین کمیته اخلاق، مدعی است که ۴ روز پیش هم مصاحبه ی دیگری علیه فدراسیون فوتبال انجام داده‌ام و در آن مصاحبه گفته ام" متولیان ورزش فوتبال مگر مرده‌اند که مردم مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع می کنند".


مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نکاتی که باعث شده تا حکم محرومیت برای بنده از سوی کمیته اخلاق صادر شود مصاحبه در خصوص انتصاب فریدون اصفهانیان است و به من می‌گویند چرا در مصاحبه خود گفته‌اید که آزموده را آزمودن خطاست و چرا اصفهانیان که یک بار برکنار شده، بار دیگر به کمیته داوران بازگشته است.


سعید آذری تاکید کرد: از نظر کمیته اخلاق این مصاحبه ها مصداق تشویش اذهان عمومی تلقی شده و طبق ماده های مندرج در حکم، من را از فعالیت فوتبالی محروم کرده‌اند؛ در قانون این حقایق تشویش اذهان عمومی نیست و به همین دلیل لایحه محکم و متقنی تنظیم کردم و به این کمیته ارسال خواهم کرد.

209010