به گزارش پرسون، مدیرعامل بانک دی در جریان این بازدید که با همراهی مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک انجام شد ضمن گفت و گو با کارکنان و مشتریان، نقش بانکها را در توسعه اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و تاکید کرد شعب باید با توجه به نوع فعالیت خدمتمحور توجه ویژهای به مشتریان خود داشته باشند.
دکتر برات کریمی با کلیدی خواندن نقش کارکنان شعب در جذب و حفظ مشتریان گفت: همکاران شعب ضمن ارائه خدمات باید تلاش کنند با لحن حرفهای در کنار تکریم و حفظ منزلت مشتریان، خاطرهای خوش را در ذهن آنان از بانک دی به جای گذارند.
کریمی افزود: شعبه ای که مشتری را جزو سرمایه با ارزش بانک دانسته و وفاداری به مشتریان و درک و تشخیص صحیح نیازها و انتظارات آنها را در اولویت امور قرار دهد، می تواند به موفقیت در اهداف تعیین شده دست یابد.
مدیرعامل بانک دی ضمن تاکید مجدد بر اهتمام شعب در زمینه جذب منابع ارزانقیمت گفت: تلاش بانک دی در سال جاری در راستای جذب سپردههای ارزانقیمت است که با تلاش تمامی همکاران در شش ماهه نخست سال به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یافتیم و انتظار می رود همچنان جذب منابع ارزان قیمت و اصلاح نسبت مصارف و منابع به منظور دستیابی به برنامه های عملیاتی با تلاش مضاعفی در دستور کار شعب باشد.
تاکید بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری و دقت در رعایت مقررات و قوانین در زمان پرداخت تسهیلات و اعتبارسنجی مشتریان و سرعت بخشیدن به وصول مطالبات از دیگر محورهای سخنان مدیرعامل بانک دی در این بازدید بود.
گفتنی است در این بازدید دکتر کریمی، مدیرعامل بانک دی از اهتمام جمعی کارکنان شعبه آمل در راستای ارائه خدمات مطلوب به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و عملکرد قابل قبول در حوزه تسهیلات ویژه کرونا و ارائه بسته حمایتی به جامعه پزشکی قدردانی کرد.
همچنین در این دیدار، کارکنان شعب در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک به بیان مسائل و ارائه دیدگاه ها و راهکارهای خود در راستای پیشبرد امور شعب پرداختند.