رئیس امور ارزیابی سازمان برنامه و بودجه:

طرح‌های عمرانی نیمه‎‌تمام در کشور اولویت‌بندی می‌شود

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به شناسایی طرح‌های عمرانی اولویت‌ دار و قابل اتمام، گفت: تزریق منابع مورد نیاز برای اتمام این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پرسون؛ سعید جغتایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال اجرای میاندوآب، اظهار داشت: تعدادی از طرح‌های عمرانی که برخی از آنها پیشرفت‌های بالایی دارند، در آذربایجان‌غربی و سایر استان ها فعال شده و در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به ضرورت و همچنین محدودیت‌هایی که از نظر منابع مالی وجود دارد، هدف بر این است که طرح‌های اولویت‌دار و قابل اتمام را جمع‌بندی و اولویت‌بندی کنیم.

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در این بازدیدها و براساس گزارش‌هایی که می گیریم، طرح‌ها را جمع‌بندی می‌کنیم، گفت: در سفر به آذربایجان‌غربی طرح‌ها و پروژه‌هایی که از آنها بازدید داشتیم و با گزارشی که تهیه می‌شود، در سفر آتی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به این استان، جمع.بندی و تامین اعتبار می‌شود تا برخی پروژه‌ها تا پایان امسال و برخی اوایل سال آینده به اتمام برسد.

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه ناصر حضرتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های در حال اجرای شهرستان میاندوآب شامل بال دوم بیمارستان فاطمه زهرا(س)، تصفیه خانه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ شبکه فاضلاب و طرح تعریض و بهسازی جاده میاندوآب- شاهین‌دژ بازدید کرد.

منبع: ایرنا

208785