به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت؛

پلمب یک مرکز آموزش بازاریابی در یزد

یک مرکز آموزش و فعالیت های بازاریابی در یزد به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد.

یزد_پُرسون؛ یک مرکز آموزش و فعالیت های بازاریابی در یزد به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد.

محسن دهقان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: پیرو آخرین مصوبات جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان؛ نظارت و کنترل واحد های صنفی با هدف بررسی و پیگیری روند رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور رفاه جان شهروندان در واحد های آموزشی، صنفی سطح شهرستان توسط گشت کنترل کرونا فرمانداری یزدتشدید گردید.


رئیس اداره برنامه ریزی فرمانداری یزد افزود: دراین رابطه تنهابه جز گروه یک اصناف، که مجاز به فعالیت و ارائه خدمات به مردم تاساعت۲۰ شب هستند از گروه های مختلف خواهشمندیم تا سر ساعت مقرر واحد صنفی خود را تعطیل نمایند و در صورتی که در ساعت۲۰ واحد خود را تعطیل نکنند به واحدصنفی تذکر و پس از تذکرات پی درپی پلمب خواهند شد.


زارع کارشناس بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت یزد هم در این رابطه گفت: این واحد بدلیل عدم ثبت نام در سامانه سلامت بهداشت و تجمع زیاد افراد به مدت ۳روز در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی پلمب گردید.


زارع تاکید کرد: واحد هایی که پلمب می شوند باید به مرجع صادرکننده پروانه خود ازقبیل سازمان صمت،اتاق اصناف،اداره ورزش جوانان اول مراجعه و سپس به مرکز بهداشت شهرستان واتاق اصناف مراجعه کرده تا واحد خود را فک پلمب نمایند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

208555