رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

زن باردار گلستانی بر اثر کرونا درگذشت

رئیس شبکه بهداشت بهارستان اظهار داشت: مرگ و میرهای کرونایی در گلستان، صالحیه و نسیم‌ شهر، فقط به افراد مسن و دارای بیماری زمینه ایی ختم نمی شود، و بعضاً جوانان را نیز درگیر می کند.

بهارستان _ سایت خبری پرسون : دکتر دانوش دمیریان با بیان اینکه جوان 27 ساله بهارستانی بدون داشتن بیماری زمینه‌ای جان خود در جدال با کرونا از دست داد، افزود: یک خانم 23 ساله هم که دوقلو باردار بود، متأسفانه قربانی کرونا شد.

وی تصریح کرد: یکی از فرزندان این زن باردار هم درگذشت، اما دومین فرزند او با تلاش‌های کادر پزشکی زنده ماند و هم‌اکنون در قید حیات است.

دمیریان خاطرنشان کرد: اگر روند فعلی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ادامه یابد، بی‌تردید با افزایش تعداد فوتی‌ها در این شهرستان مواجه می‌شویم.

وی در پایان افزود : باتوجه به افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر، نظارت بر دفن فوتیهای کرونایی در آرامستان، گندزدایی منازل فوتیهای کرونایی، ادارات درگیر کرونا و نیز آموزش استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط، به صورت چهره به چهره در اماکن پرازدحام با جدیت بیشتری دنبال میشود.

مهدیزاده _ استان‌تهران

207828