رحیم زارع:

فاصله مسئولان و مردم یک آفت است

نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم در کنار مدافعان سلامت است، گفت: فهم مشکلات درمانی نیازمند نظارت میدانی است.

به گزارش پرسون؛ رحیم زارع درباره لغو یک طرفه نشست سران قوا از طرف رئیس جمهور پس از حضور رئیس مجلس در بیمارستان امام خمینی(ره)، گفت:نظارت میدانی و حضور در میان مردم از جانب رئیس مجلس و نمایندگان نشان داد که مجلس یازدهم در کنار مردم و مدافعان سلامت است و هدف از این حضور در مراکز درمانی، بررسی مشکلات این عزیزان است.

نماینده مردم آباده، بوانات و سرچهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چنین شرایطی حمایت از مدافعان سلامت باید دغدغه همه مسئولان ارشد کشور باشد، تأکید کرد: فاصله مسئولان و مردم یک آفت است بنابراین رئیس جمهور و مسئولان دولتی در شرایط کرونایی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی در میان مردم حاضر شوند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و مجلس افزود: انتظار داشتیم رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مقابله با کرونا، درد و دل کادر درمان را بشنود و حضور در جلسه سرا قوا را لغو نمی‌کرد.

زارع یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه قانونی و نظارتی خود را با جدیت انجام می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: مجلس یازدهم در زمان اوج شیوع ویروس کرونا حتی یک روز هم فعالیت خود را تعطیل نکرد و همواره بر اساس شعار خود که این مجلس یک مجلس انقلابی است، در میان مردم بود.

207395