بازسازی بیش از ۵ هزار واحد سیل‌زده خراسان شمالی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از اتمام ساخت ۴ هزار و ۹۵۴ واحد مسکونی سیل‌زدگان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۳۶ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان در این حوزه تسهیلات ارائه شده است.

به گزارش پرسون؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در بارندگی‌های سال گذشته و آسیب دیدگی منازل روستایی، پرداخت تسهیلات بازسازی برای ۶ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی استان مصوب شد که تمامی آنها برای انعقاد با بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

علی محمدی ادامه داد: اکنون ۶ هزار و ۴۰۱ واحد مرحله پی کنی را گذرانده‌اند که ۵ هزار و ۴۲۰ واحد نیز از مرحله دیوار چینی و نازک کاری عبور کرده‌اند.

وی از اتمام ساخت ۴ هزار و ۹۵۴ واحد مسکونی نیز خبر داد و افزود: تاکنون ۳۳۶ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان در این حوزه تسهیلات ارائه شده است.

محمدی بیان کرد: ۱۲۶ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان نیز تسهیلات بلا عوض معیشتی، اجاره بها و احداثی منازل به آسیب دیدگان تخصیص داده شده.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی در انتها گفت: طی سال جاری نزدیک به یک میلیون پاکت سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری به روستاهای هدف استان که از سیل آسیب دیده بودند، ارسال شده است.

منبع: مهر

207014

مطالب مرتبط