اختتامیه جشنواره «شب شعر امتداد» برگزار شد

اختتامیه جشنواره «شب شعر امتداد» به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس به همت اداره کل تبلیغات اسلامی تهران، در محل باغ نگارستان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، روح‌الله عبداللهی پیرامون «شب شعر امتداد» گفت: اختتامیه «شب شعر امتداد» به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس به همت سازمان تبلیغات اسلامی تهران در محل باغ نگارستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر سهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و حجت الاسلام رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه برادران استان تهران برگزار و از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

وی در همین راستا ادامه داد: در این مراسم که با حضور جمعی از طلبه‌های خواهر و برادر برگزار شد به منتخبان «شب شعر امتداد» جوایز ویژه اهدا شد. فراخوان «شب شعر امتداد» در اول مهر ماه و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اعلام شده بود و اختتامیه «شب شعر امتداد» هم در ۶ مهر ماه در نظر گرفته شد، دبیر خانه «شب شعر امتداد» با بررسی اشعار ارسال شده اقدام به انتخاب کرد و ۵ شاعران از میان خواهران و ۵ شاعر از برادران جوایز را از آن خود کردند.



عبداللهی پیرامون اختتامیه «شب شعر امتداد» بیان کرد: اختتامیه «شب شعر امتداد» با شعر خوانی شرکت کنندگان در این مسابقه و در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق و علی اصغر سهرابی ادامه یافت. تعداد آثار ارسال حدود ۴۰ اثر بوده که به ده اثر برتر جوایز اهدا شد.

206790