رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با پرسون:

اسراییل عاقبتی جز فروپاشی ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مساله سات مربوط به تمام انسان های آزاده ای که با زورگویی و چپاول و اقدامات ضد حقوق بشری رژیم جعلی اسرائیل مخالف هستند .

رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پرسون در خصوص تحلیل آینده سیاسی اعراب منطقه و نوع نگاه آنها به مبادلات مربوط به آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: از ابتدا اجماع کشورهای عرب در قبال اسرائیل وجود نداشت که الان پاشیده شود.

رحیمی جهان آبادی بیان کرد: مساله سات مربوط به تمام انسان های آزاده ای که با زورگویی و چپاول و اقدامات ضد حقوق بشری رژیم جعلی اسرائیل مخالف هستند حالا چه عرب باشند، چه غیر عرب،چه مسلمان باشند و چه غیر مسلمان.

وی مطرح کرد: یک اشتباهی که رخ داد این را تبدیل به قضیه عربی کردند و بعد هم تعدادی از کشورهای عربی شروع کردند به صلح و سازش و انگار که موضوع شخصی و قومی است و به دنبال حل آن بودند. الان این فرآیندی که در منطقه در حال شکل گیری است، سرنوشت رژیم صهیونیستی و سرنوشت فلسطین را مقاومت اسلامی رقم می زند، مقاومت ملت های مسلمان و مردم مسلمان منطقه و همه انسان های آزاده در جهان در آن سهیم هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خیلی از کشورهای اروپایی کسانی که برای آرمان فلسطین راهپیمایی برگزار می کنند و مقاله می نویسند اصلا مسلمان نیستند حتی بخشی از اینها یهودی و مسیحی هستند که این اقدامات را انجام می دهند و هر انسان آزاده ای در هرکجای عالم که باشد با اقدامات رژیم صهیونیستی مشکل دارد الان هم با اقدامات امارات به جمع کشورهای عرب می پیوندندو به کشورهایی که رابطه پنهانی با اسرائیل دارند یک کشور اضافه می شود اما اسرائیل هیچ دردی را از امارات، دوا نمی کند.

رحیمی جهان آبادی گفت: رژیم اسراییل یک رژیم جعلی و یک سرزمین اشغالی است و یک ملت بی پناه و آواره در خاورمیانه است و دامنه این تنش ها، ناامنی ها و چالش ها زمانی پایان پذیر است که این رژیم نامشروع در منطقه خاورمیانه به اشغالگری خود پایان دهد.

وی تأکید کرد: مقاومت اسلامی در چند دهه گذشته رشد فراگیری داشته و در حال حاضر قدرت زیاد و نفوذ بالایی دارد و آگاهی مردم منطقه نسبت به چند دهه قبل خیلی بیشتر نسبت به رفتارهای اسرائیل می باشد و من فکر می کنم آینده این رژیم را نه یک حکومت در امارات یا در هر کشور عربی بلکه مردم این منطقه رقم می زنند و این عاقبت هم عاقبتی جز فروپاشی برای این رژیم جعلی نخواهد بود.

206753

مطالب مرتبط