فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد خبر داد:

چترهای جدید تیپ ٥٥ هوابرد برای پرتاپ نفربر به نمایش در می‌آیند

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد از رونمایی چترهای جدید تیپ ٥٥ هوابرد خبر داد و گفت: این چترها برای اولین بار در پرتاپ نفربر استفاده خواهد شد.

فارس - سایت خبری پرسون، امیر ابوالقاسم رضایی در حاشیه بازدید مسئولان از نمایشگاه دستاوردهای نظامی در پایگاه هوایی شهید دوران بیان کرد: این نمایشگاه به همت کارکنان ارتش شامل پایگاه هوایی شهید دوران، مرکز آموزش علوم و فنون، تیپ ٥٥ هوابرد، تیپ ٣٧ زرهی، بیمارستان منطقه‌ای و گردان بهداری برپا شده است.

او ادامه داد: آخرین دستاوردها و امکانات یگان‌های ارتش در سطح استان، تجهیزات الکترونیک و هواپیمای اورهال در این نمایشگاه به بازدید گذاشته شده است و تمهیداتی اندیشیده شده که بازدید از این نمایشگاه به صورت مجازی هم برای عموم قابل مشاهده باشد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: امروز صنعت دفاعی ما، رو به جلو حرکت می‌کند و از تمام صنایع جلوتر است.

امیر جعفری، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران نیز بیان کرد: نمایشگاهی از توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس در پایگاه شهید دوران برپا شده و آخرین دستاوردهای عملیاتی، تحقیقاتی و پژوهشی به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بلافاصله پس از انقلاب تحریم شد و تحریم برای نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی چیز جدیدی نیست و چهل سال است که تحریم است و این تحریم موجب استقلال بیشتر شده است.


نوا نیکو_استان فارس

206621