کشتی‌گیر خراسان شمالی به استقلال تهران پیوست

امیرحسین محمدی، آزادکار خراسان شمالی و مدیر فنی سابق تیم کشتی شهرداری بجنورد، با عقد قراردادی به استقلال تهران پیوست.

به گزارش پرسون؛ امیرحسین محمدی که دارنده ۲ نشان طلای جهانی است، گفت: روز گذشته با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را با تیم استقلال تهران برای شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد ثبت کردم.

وی افزود: در وزن ۹۲ کیلوگرم برای این تیم به سرمربیگری رضا یزدانی، دارنده ۲ نشان طلای جهان کشتی خواهم گرفت و دستمزد من دهها برابر تیم شهرداری بجنورد است.

محمدی با اشاره به کناره گیری تیم شهرداری بجنورد از حضور در لیگ برتر کشتی اظهار داشت: به دلیل حمایت نکردن مسئولان و مشکل مالی، از تیم‌داری در لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور انصراف دادیم.

وی با اشاره به این‌که شالوده اصلی این تیم، کشتی گیران بومی بودند، تصریح کرد: این تیم کشتی، پارسال با حضور در رقابت های لیگ برتر به نائب قهرمانی کشور رسید ولی متاسفانه امسال علی رغم پیگیری ها نتوانستیم این روند موفقیت را ادامه دهیم.

خراسان شمالی به‌عنوان نائب قهرمان دوره گذشته و همچنین تیم سوم و میزبان مسابقات جام باشگاه‌های جهان، امسال نیز برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده بود ولی به خاطر مشکلات مالی تصمیم به انصراف از حضور در لیگ برتر داد.

امیرحسین محمدی، کشتی‌گیر آزادکار تیم ملی ایران است که از افتخارات وی می‌توان به کسب نشان نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ باکو، قهرمانی در مسابقات کشتی ۲۰۱۷ جهان در پاریس، فرانسه و ۲۰۰۶ شهر گوانگژو در کشور چین اشاره کرد.

206564