در آخرین بازی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان مچ شاگردان ژاوی را خواباند

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم السد قطر با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما با توجه به اختلاف دو امتیازی خود با این تیم در رده سوم قرار گرفت و با این رقابت ها خداحافظی کرد.

به گزارش پرسون، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و السد قطر در استادیوم جاسم بن حمد دوحه در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمان آسیا در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.
سید پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مهدی کیانی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، رضا میرزایی، محسن الغسانی و سجاد شهباززاده ۱۱ بازیکنی بودند که محرم نویدکیا در ترکیب طلایی پوشان مقابل السد قطر قرار داد.
السد قطر هم در این مسابقه با ترکیب مشعل برشام، طارق سلمان، بهاء اللیثی، محمد وعد، یوسف عبدالرزاق، هاشم علی عبداللطیف، احمد سیار، احمد سهیل، رودریگو تاباتا، مصعب خضر و حسام کمال وارد میدان شد.
در این دیدار رضا میرزایی و سجاد شهباززاده در دقایق ۱۴ و ۵۳ برای تیم سپاهان اصفهان گلزنی کردند و تک گل تیم السد قطر را علی عبداللطیف در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.
زردپوشان اصفهانی با این نتیجه به هفتمین امتیاز خود دست یافتند و در رده سوم قرار گرفتند اما با توجه به اختلاف دو امتیازی خود با تیم السد قطر، با این رقابت‌ها خداحافظی کردند.
السد قطر هم با مربیگری ژاوی هرناندز با ۹ امتیاز در جایگاه دوم گروه باقی ماند تا راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

206303