دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان خبر داد:

فعالیت تنیسورهای خوزستانی به صورت انفرادی

بخشنده با اشاره به اینکه آینده خوبی در انتظار رشته تنیس روی میز استان خوزستان است گفت: فعالیت تنیسورهای خوزستانی متوقف نشده است و به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان در خصوص وضعیت این رشته در این استان، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا تمام برنامه‌های مربوط به تنیس روی میز در استان خوزستان تحت تاثیر قرار گرفتند اما تا حدودی کار را شروع کرده‌ایم، فعالیت تنیسورهای خوزستانی نیز متوقف نشده است و به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.
وی بیان کرد: تنیس روی میز خوزستان پس از وقفه‌ای که در روند توسعه این رشته ایجاد شد، با روی کارآمدن رئیس جدید این هیات، در مسیر خوبی قرار گرفته است و پیش‌بینی این را داشتم که آینده خوبی در انتظار این رشته باشد. هنوز هم به چنین موضوع مهمی اعتقاد دارم، هر چند کرونا شرایط را کمی سخت کرده است.
بخشنده افزود: روی رده سنی پایه به خوبی کار کردیم و اگر کرونا مسابقات کشوری را لغو نمی‌کرد، امسال شانس داشتیم که در بخش دختران رده سنی ۸ تا ۹ سال به قهرمانی برسیم و در رده سنی ۱۰ تا ۱۱ حداقل روی سکو باشیم. در بخش پسران رده سنی نوجوانان نیز این شانس را داشتیم که روی سکو قرار بگیریم.
وی عنوان کرد: خوزستان هنوز در رده سنی بزرگسالان جای کار دارد زیرا بازیکنان ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی نیاز به آموزش بیشتری دارند و وقتی ورزشکار از نظر زیرساختی بتواند به شرایط خوبی برسد، مطمئناً می‌تواند در کشور نیز حرف برای گفتن داشته باشد. اگر بتوانیم کلاس‌های آموزشی خوبی برای ورزشکاران و به ویژه مربیان برگزار کنیم، این خلاء نیز پر شده و طی سال‌های آینده خوزستان در رده سنی بزرگسالان نیز در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت. در هر صورت مقوله آموزش در دستور کار هیات است زیرا اعتقاد داریم آموزش به پیشرفت بیشتر تنیس روی میز خوزستان کمک بسیاری خواهد کرد.
بخشنده خاطر نشان کرد: سال گذشته با حضور رئیس اسبق در راس هیات تنیس روی میز برای تیم‌های استان خوزستان در رده‌های سنی مختلف اردو برگزار کردیم و همین در پیشرفت تنیس این رشتع تاثیر بسزایی داشت. قرار بود همین روند در سال ۹۹ نیز ادامه پیدا کند که متاسفانه ویروس کرونا تمام برنامه‌های ما را به‌هم زد.

206276

مطالب مرتبط