استقلال ۳ _ الاهلی صفر؛

سر انجام آتش‌بازی تیم استقلال در قطر

تیم استقلال تهران در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با برتری ۳ بر ۰ مقابل تیم الاهلی عربستان به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.

به گزارش پرسون، تیم استقلال تهران عصر امروز ۲ مهر از سری بازی‌های هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس و مهم مقابل تیم الاهلی عربستان قرار گرفتند.
تیم الاهلی عربستان در شرایطی قرار داشت که در هفته‌های گذشته صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان قطعی کرده بود اما آبی‌پوشان استقلال جهت راهیابی به مرحله بعد و حذف نشدن از این لیگ با تمام توان خود باید در این دیدار می‌جنگیدند و پیروز می‌شدند.
سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی مجید نامجومطلق در تیم استقلال تهران بودند.
ولادان میلویویچ سرمربی تیم الاهلی عربستان نیز محمد العویس، محمد آل فتیل، طلال عبسی، سعید المولد، هانی الصبیانی، یوسف الحربی، مارکو مارین، حسین عبدالغنی، هیثم عسیری، عبدالرحمن غریب و عمر السومه را به عنوان یازده بازیکن اصلی در مقابل استقلال به میدان فرستاد.
مهدی قائدی با پاس فرشید اسماعیلی در دقیقه ۲۹، علی کریمی در دقیقه ۳۹ و شیخ دیاباته با پاس علی کریمی در دقیقه ۵۴ برای تیم استقلال تهران گلزنی کرد.
بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا استقلال تهران بتواند در رده دوم گروه قرار بگیرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا شود.
هروویه میلیچ بازیکن تیم استقلال و حسین عبدالغنی بازیکن تیم الاهلی از سوی داور کارت زرد دریافت کردند.
شایان ذکر است استقلال در این دیدار ۲ گل دیگر هم به ثمر رساند که از سوی کمک داور مسابقه آفساید گرفته شدند.

206245