رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد:

اعلام فراخوان دعوت از متقاضیان تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی فارس

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس از فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 99 خبر داد.

فارس _ سایت خبری پرسون، حبیب دانش‌منش با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت‌نام در این فراخوان تا 30 مهر 99 می باشد.
وی افزود: به منظور تأمین مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان از بین افراد متخصص، مجرب و بومی واجد شرایط در رشته‌های مورد نیاز دعوت به همکاری می‌شود.

وی اظهار کرد: فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌های تخصصی و دانشجویان دکتری در 33 رشته فنی،کشاورزی،انسانی و هنری به شرط داشتن حداقل معدل 15/5 و در سایر موارد معدل‌های A و B و معدل‌های 4 و 3 و در صورت عدم ثبت معدل در آخرین مدرک تحصیلی ارائه شده، ریز نمرات معتبر ( مهمور به مهر دانشگاه محل تحصیل ) آن مقطع می‌توانند تا تاریخ 30مهرماه سالجاری به مدت 4 هفته با مراجعه به سامانه جذب و مدرسان به آدرس: http://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس ادامه داد: ملاک ثبت نام متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه اولیه ثبت نام و اخذ کد رهگیری می باشد.

دانش‌منش خاطرنشان کرد: دارندگان مدارک دوره‌های تحصیلی الکترونیکی، غیر حضوری، نیمه حضوری یا مجازی مجاز ببه ثبت نام نبوده و پرونده این قبیل افراد بررسی نمی‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس عنوان کرد که شرط سنی در این فراخوان حداقل 28 و حداکثر 70 سال است و متولدین بعد از 1329/6/31 و قبل از 1371/6/31 مجاز به شرکت در این فراخوان میباشند.

نوا نیکو _استان فارس

206226