رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز عنوان کرد:

اتصال جاده صدرا به بلوار دکتر حسابی با افتتاح پروژه چپگرد صدرا


رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز گفت: با بهره برداری از طرح چپگرد صدرا، اتصال جاده صدرا به بلوار دکتر حسابی درآینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

فارس سایت خبری پرسون؛ محسن نعمت اللهی چهارشنبه ۲ مهر در جمع خبرنگاران افزود: طرح چپگرد به طول هزار متر، مسیر دسترسی جاده صدرا به سمت شیراز را تسهیل می‌کند.

او با بیان این‌که طرح چپگرد صدرا در خروجی شهر صدرا واقع شده است، خاطرنشان کرد: شروع طرح از رمپ واقع در باند غربی جاده صدرا پیش‌بینی شده و با یک پل پیش تنیده به طول ۶۰۰ متر که تعداد ۱۳ دهانه دارد،از روی زیرگذر گلستان عبور کرده است.

نعمت‌اللهی ادامه داد: از ویژگی‌های مهم این طرح دهانه ۷۵ متری در قوس روی زیرگذر گلستان است که در ارتفاع ۱۶ متری از سطح زمین زیر گذر قرار گرفته است.

امیر اکبری، مدیر طرح چپگرد صدرا نیز با اشاره به اجرای عملیات شبانه روزی این طرح، گفت: در شیفت روز ۸۰ نفر و در شیفت شب ۴۰ نفر در طرح در حال فعالیت هستند.

او ترافیک مربوط به ورودی غربی و خروجی غرب شیراز در زیر گذر گلستان را از مشکلات اساسی این طرح برشمرد و ادامه داد: به دلیل این‌که امکان قطع ترافیک وجود ندارد طرح با مشکلات و سختی‌های خاصی برای اجرای دهانه وسط که در بیشترین ارتفاع قرار گرفته ایجاد کرد.

مدیر طرح چپگرد صدرا یکی از دلایل دیگر تأخیر در اجرای پروژه را وجود موانعی از قبیل تأسیسات فیبر نوری و لوله‌های گاز در مسیر اجرای طرح عنوان کرد.

نوا نیکو _استان فارس

206220