مدیر عامل شرکت علیصدر همدان خبر داد:

رونمایی از بسته های معیشتی علیصدر از ۵ مهرماه

مدیر عامل شرکت علیصدر همدان گفت: به مناسبت هفته گردشگری از بسته های معیشتی علیصدر از ۵ مهرماه رونمایی می شود.


همدان-سایت خبری پرسون؛ مجیدی مدیر عامل شرکت علیصدر همدان اظهار داشت: این مجموعه با رعایت سه اصل بهداشتی آماده پذیرایی از گردشگران و بازدیدکنندگان خواهد بود . با توجه به اینکه اقتصاد روستای علیصدر و شهرستان کبودراهنگ از فعالیت غار است نمی‌توان این مجموعه گردشگری را تعطیل کرد.
مجیدی طرح های تشویقی برای رونق گردشگری را در اولویت قرار داده و معتقد است، تخفیفات مختلف در قالب یک بسته مجزا برای ۶ ماه دوم سال گردشگری این مجموعه را رونق خواهد بخشید.
وی گفت: همدان در فصل پاییز هم جذابیت‌های خوبی دارد، بنابراین می‌توان در پاییز نیز نقاط گردشگری همدان از جمله علیصدر را بازدید کرد.
مجیدی از ارائه بسته تخفیفی برای ترغیب تور لیدرها خبر داد و گفت: برای آژانس‌های استانی و کشوری بسته‌هایی در نظر گرفتیم که بتوانند در نیم سال دوم مهمان غار علیصدر باشند.
وی با تاکید بر اینکه ویلاهای اقامتی مجتمع تفریحی عباس‌آباد( بام همدان) فعال هستند گفت: از دولت برای تخصیص وام ۱۲ میلیون تومانی برای هر کارگر با سود ۱۲ درصد قدردانی می‌کنیم اما این مبلغ تنها سه ماه می‌تواند هزینه‌های ما را تامین کند که درخواست افزایش آن را داریم.
* انعقاد ۱۷۴ تفاهم‌نامه با ادارات و سازمان‌ها
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر خاطرنشان کرد: همچنین بازپرداخت وام نیز باید از سال بعد آغاز شود زیرا تا سه ماه آینده که کرونا تمام نشده و شرایط تغییر نمی‌کند.
وی با بیان اینکه ۱۷۴ تفاهم‌نامه با ادارات و سازمان‌ها داشتیم که استقبال خوبی صورت گرفت افزود: ۱۵ درصد از درآمد شرکت از انعقاد تفاهم نامه‌ها است.
مجیدی با قدردانی از رسانه‌ها بابت همراهی و حمایت از شرکت علیصدر در شرایط کرونایی اظهار امیدواری کرد: در نیم سال دوم سال نیز حمایت رسانه‌ها را داشته و شاهد افزایش گردشگر باشیم.
وی با بیان اینکه بدون افزایش درآمد افزایش هزینه‌ها را به دلیل خرید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده ویژه بازدیدکنندگان داشتیم افزود: یک مورد ابتلا به کرونا نه در روستای علیصدر و نه در بین پرسنل و بازدیدکننده‌ها نداشتیم.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با تاکید بر اینکه معیشت روستا با فعالیت غار است افزود: روستای علیصدر از گردشگری ارتزاق می‌کند بنابراین وقتی مسافر نمی‌رود اقتصاد روستا نیز دچار مشکل می‌شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته درآمد علیصدر ۲۲ میلیارد تومان بود و امسال در ۶ ماه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است افزود: در هفته گردشگری از پنجم مهر بسته‌های تخفیفی شرکت علیصدر رونمایی می‌شود. مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر عنوان کرد: این شرکت تنها در بخش فروش بلیت غار ۲۵ میلیارد تومان متضرر شد و پنج میلیارد تومان نیز از ویلاها و بهره‌برداران دچار خسارت شده است.
وی با بیان اینکه در مجموعه تفریحی عباس‌آباد از ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود گفت: در علیصدر مجموعه نیزخدمات شامل تخفیف های ویژه است.

206071