فالدونی پرسون - دوشنبه 31 شهریور

به گزارش پرسون؛ چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از موفقیت‌های چشمگیر برای دستیابی به پیشرفت و موفقیت را آغاز کرده‌اید و اگر قدر این موقعیت‌ها را بدانید، سال تولدتان را به بهترین سال زندگی‌تان تبدیل خواهید کرد. دوستان شما در اواخر مهر ماه امسال به کمک‌تان نیاز پیدا می‌کنند، از کمک به آن‌ها دریغ نداشته باشید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را انجام دهید. آبان ماه امسال با مشکلات مالی روبرو خواهید شد و این مشکلات را با هوش و ذکاوتی که دارید پشت سر بگذارید. فروردین سال آینده ماه عاشقی شما است و در این ماه فرصتی دست می‌دهد تا حسابی عشق و عاشقی کنید. مرداد ماه سالی که از راه می‌رسد بهترین ماه سال تولدتان است و در این ماه سایه همای سعادت روی سرتان می‌افتد و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید به فکر شکار لحظه‌ها باشید و این سال را به بهترین سال زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

نگرانی‌های بی‌موردی که برای سلامتی‌تان دارید را کنار بگذارید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آن‌ها روحیه خواهید گرفت. روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی کنید. یکی از آشنایان به موفقیت چشمگیری رسیده و این موفقیت زمینه خوشحالی شما را فراهم خواهد کرد. بخت با شما یار است و امروز به یکی از آرزوهای‌تان می‌رسید. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. تغییر در محل‌کار یا منزل شما صورت می‌گیرد و این تغییر فایده‌های زیادی را برای‌تان به دنبال خواهد داشت.

اردیبهشت

روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز کرده‌اید. عزیز نورسیده‌ای به اعضای خانواده شما اضافه می‌شود و تولد این نوزاد زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند. یکی از دوستان صمیمی متوجه مشکلات شما می‌شود و دست یاری به سمت‌تان دراز خواهد کرد. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آن‌ها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آن‌ها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را میزبان عشقی فراموش نشدنی خواهد کرد.

خرداد

روز خوبی را در پیش دارید و با فرصت‌های زیادی برای استراحت و تفریح روبرو خواهید شد. از فردی پول قرض گرفته‌اید و نگران پرداخت دِین خود هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پولی برای بازپرداخت این قرض فراهم خواهد شد. روز حساسی را در پیش دارید و اگر دست از پا خطا کنید، همسر یا عشق زندگی‌تان از شما ناراحت خواهد شد. با پیشنهاد جدیدی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما بهتر است جوانب این پیشنهاد را کاملاً بررسی کنید. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا با انجام کار‌های مذهبی و انسان‌دوستانه به آرامش برسید.

تیر

کار‌های عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است. وقت و هزینه خود را به انجام کار‌های بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواس‌تان به گذر عمر باشد. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کار‌های خود قرار دهید. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت. یکی از اطرافیان از رفتار شما سوءبرداشت می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید.

مرداد

تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. اعضای خانواده در منزل یا همکاران در محل‌کار امروز به شما ثابت می‌کنند که قصد زحمت‌های‌تان را می‌دانند. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید.

شهریور

اگر به فکر حفظ سلامت خودتان هستید از امروز بیشتر ورزش کنید. برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ای کامل و جامع طرح بریزید. یکی از آشنایان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. بی‌گدار به آب نزنید و ایده‌های خود را قبل از اجرا دوباره بررسی نمایید. اجازه ندهید کسالت و خستگی به شما غلبه کند و روز را با انرژی و نشاط به پایان برسانید. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌های خوش روز‌های اول عاشقی را در ذهن‌تان زنده خواهد کرد.

مهر

احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قرارداد‌های کاری وجود دارد. هزینه بیشتری برای رسیدگی به منزل یا محل‌کار خود اختصاص دهید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کار‌های عقب‌افتاده، نگرانی‌های‌تان را کاهش دهید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطراف‌تان باشید. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت شما را فراهم می‌کند. فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را با تجربه‌ای خاص از عشق آشنا می‌کند.

آبان

حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. قرار است امروز در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان خرید‌های زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد.

آذر

کودک درون‌تان امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. یکی از دوستان که صلاح شما را می‌خواهد، پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. درک متقابلی میان همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد نمایید. روز خوبی را برای مشارکت و فعالیت‌های تجاری آغاز کرده‌اید. فرصتی مهیا می‌شود تا با شرکت در کار‌های انسان‌دوستانه به آرامش برسید.

دی

امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. دست یاری به سمت دوستی که نیازمند کمک شما است دراز کنید. خبری خوشحال‌کننده به دست‌تان خواهید رسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

بهمن

رویکردی سخاوتمندانه را در زندگی در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که گله و شکایت از شرایط زندگی چیزی را تغییر نمی‌دهد و به فکر راه‌کار‌های کاربردی برای بهبود وضعیت زندگی‌تان باشید. نظر‌های خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید. قدردان زحمت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان باشید. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. فرصت فراغت امروز را به انجام کار‌های خلاقانه اختصاص دهید.

اسفند

با نگرانی‌های زیادی در زندگی روبرو هستید و شبی نیست که خواب راحتی داشته باشید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیاندازد، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که رابطه خوبی با ایشان دارید، گفتگو کنید و بار نگرانی‌های‌تان را زمین بگذارید. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل نمایید. فرصتی برای عاشقی در انتظار شما است و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دل‌تان را پیش وی باز نکنید. توجه ویژه‌ای در انجام کار‌ها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کار‌ها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کار‌های شما نرود. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید.

206041