فـال روزانـه - یکشنبه 30 شهریور

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه پرسون صرفا جنبه سرگرمی دارد.

به گزارش پرسون؛ چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. اطرافیان اهمیت چندانی به شما نمی‌دهند و توانایی‌های‌تان را نمی‌شناسند، در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید شرایطی مهیا می‌شود تا توانمندی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آن‌ها ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. در ماه مهر با مشکلی روبرو خواهید شد، اما این مشکل سد راه شما نخواهد شد. آبان ماه امسال بر سر دوراهی قرار می‌گیرید و قضاوت کار مهمی به شما واگذار می‌شود، در این شرایط به خودتان مغرور نشوید و جانب انصاف را نگه دارید. فکر و خیال‌های زیادی در ماه بهمن به ذهن شما می‌رسد، این فکر‌ها را جدی نگیرید و اجازه ندهید تمرکزتان از بین برود. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید و این سال را با دستاورد‌های چشمگیر به پایان برسانید.

فروردین

روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. روز خوبی در پیش دارید و انرژی خود را در طول روز حفظ نمایید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند. پس از مدت‌ها امروز فرصت پیدا می‌کنید تا حسابی بخوابید و استراحت کنید.

اردیبهشت

برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. عجله را کنار بگذارید و قبل از عقد قرارداد‌های مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. قصد دارید کار‌ها را زودتر از همیشه انجام دهید و پیش اعضای خانواده بروید، اما کار‌های غیرمنتظره برنامه‌تان را خراب خواهد کرد.

خرداد

با انجام کار‌های سرگرم‌کننده و نشاط‌آور، اضطراب و نگرانی را خاتمه دهید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغ‌تان بیاید. انسان مردم‌دوستی هستید و به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهای‌تان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظر‌های خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. کار‌های مهم و ضروری امروز را حتما انجام دهید و سهل‌انگاری نکنید.

تیر

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و پرخوری را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواس‌تان را به انجام کار‌ها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. امروز احتمال گم‌شدن پول یا کالایی گران‌قیمت وجود دارد، در چنین شرایطی شش‌دانگ حواس تان را جمع کنید و روز را بدون از دست‌دادن مال و ثروت به پایان برسانید. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتار‌های اجتماعی‌تان را گسترش دهید. یکی از دوستان قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند.

مرداد

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی ناسالم و پرخطر را کنار بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. عادت ناپسندی دارید و برای ترک این عادت از همسر یا عشق‌زندگی تان کمک بگیرید. کار‌ها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و بهتر است که برای این تصمیم نظر اعضای خانواده را جویا شوید.

شهریور

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. روز خوبی را برای عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که معشوق دست رد به سینه‌تان بزند. برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. مهمان ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. نگرانی و اضطرابی که به جان شما افتاده را با انجام کار‌های خیر و مذهبی پایان بخشید.

مهر

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد به شما می‌شود، اما این پیشنهاد به‌غیر از ضرر چیزی برای شما نخواهد داشت. خبر مسرت‌بخشی را دریافت خواهید کرد. روابط پنهانی که با فردی دارید کنار بگذارید و بیشتر به فکر آبروی خود باشید. کار‌های زیادی دارید، اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید پاسخ‌گوی توقع‌های شما نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.

آبان

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده‌است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت نمایید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکلی شده و به کمک شما نیاز دارد، در اولین فرصت به کمک این فرد بشتابید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای حل مشکلات وی انجام دهید. فرد هوسرانی امروز با شما از در عشق و عاشقی وارد می‌شود و مواظب باشید که به دام این فرد نیافتید. فرصت فراغت امروز را در کنار اهل منزل سپری نمایید.

آذر

رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌های‌تان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. وضعیت مالی‌تان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده‌است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد. دعوا‌های پیش‌پاافتاده با همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید. امروز زمان برای شما سریع‌تر از همیشه خواهد گذشت.

دی

عازم سفری هستید، اما در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد و بهتر است که مسافرت را به آینده موکول نمایید. امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که ضرر هنگفتی را متقبل شوید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌تر‌ها باشید. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. فرصتی برای عاشقی دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از عشق را تجربه کنید. خانواده را در اولویت اول کار‌های خود قرار دهید.

بهمن

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی که مدت‌ها به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. با فرصتی برای افزایش و درآمد روبرو خواهید شد. نظر‌های خود را به اطرافیان اعمال نکنید و به خاطر داشته باشید که با استبداد و زورگویی راه به جایی نخواهید برد. فرصتی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روز‌های پرکار آینده را بدست آورید. فردی از میان آشنایان صحبت‌های ناخوشایندی را درباره شما با همسر یا عقش‌زندگی‌تان مطرح کرده‌است. وقت گران‌بهای خود را به بطالت هدر ندهید و به فکر فراگیری مهارت‌های جدید باشید.

اسفند

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح‌تان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که مرتکب اشتباه بزرگی شوید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. احترام بیشتری در رفتار خود با همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید.

205928