مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه خبر داد:

نام گذاری ۵۰ مکان ورزشی به نام شهدا در سطح استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به نام گذاری ۲ مکان ورزشی در استان کرمانشاه به نام ۲ شهید والامقام دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ۵۰ مکان ورزشی در سراسر استان به نام شهدا نام گذاری می شود.

کرمانشاه- پرسون؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گفت: شهدای عزیز سهم بزرگی بر گردن هرکدام از ما دارند و ترویج نام و یاد این عزیزان همواره در دستور کار بوده و امیدواریم بتوانیم در این امر مهم تلاش کنیم.

او افزود:در آستانه هفته دفاع مقدس، ۲ مکان ورزشی درشهرستان دهای کنگاور و دالاهو به نام شهدای والامقام دفاع مقدس نامگذاری شد.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ مکان ورزشی در سراسر استان با نام و یاد شهدای عزیز دفاع مقدس نامگذاری شده است، اظهار کرد:در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۲ مکان ورزشی دیگر استان به نام شهدای والامقام نامگذاری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد:بر این اساس مجموعه ورزشی روستای فش کنگاور به نام جانباز شهید حاج نوروزعلی عظیمی از شهدای این روستای ولایتمدار و همچنین سالن ورزشی شهر ریجاب در شهرستان دالاهو نیز به نام شهید والامقام حاج حمید قادری از شهدای این منطقه نامگذاری شده است.

205752