رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری:

اقدامات ساختاری شورای پنجم با هیچ دوره‌ای قابل قیاس نیست

رییس شورای اسلامی شهر شیراز با بررسی فعالیت‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری و عملیاتی سازمان مدیریت پسماند شهرداری، گفت: اقدامات ساختاری که در شورای پنجم اتفاق افتاده است قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای نیست و می‌تواند شهرداری شیراز را متحول کند.

فارس_ سایت خبری پرسون: سیدعبدالرزاق موسوی در بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری از ضرورت ارزیابی مستمر فعالیت و نیروی انسانی به صورت توامان در سازمان گفت تا به این ترتیب امکان ارتقای سازمان فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در طول عمر مدیریت شوراهای اسلامی شهر و روستا ارزیابی مدیران شهرداری در شیراز انجام شده و بزودی نتیجه دومین ارزیابی نیز برای شهردار محترم ارسال خواهد شد.
او الگوسازی سازمانی در موضوعات مختلف‌ و انتقال تجارب بین سازمانی را از جمله ضروریاتی دانست که در شهرداری شیراز مغفول مانده و شورای شهر تلاش می‌کند در قالب جشنواره انتقال تجارب کارکنان و مدیران به این مهم دست پیدا کند.
عضو شورای عالی استان‌ها با اشاره به تصویب طرح تفصیلی 20 ساله مدیریت پسماند شیراز در این شورا گفت: مدیران شهرداری شیراز باید تلاش کنند شهروندان را از اقدامات انجام شده خود آگاه کنند.
موسوی اظهار داشت: شهرداری شیراز در این دوره نتوانسته گزارش اقدامات خود را به گونه‌ای به مردم انعکاس دهد که شهروندان بتوانند به خوبی قضاوت کنند.
وی مدیریت و نظم سازمانی را دو عامل موثر در موفقیت هر سازمان برشمرد و با اشاره به تابلویی که در ورودی ساختمان مدیریت پسماند برای راهنمایی شهروندان جهت پیگیری تخلفات نصب شده است، گفت: تکریم ارباب رجوع و هدایت ارباب رجوع به فرآیندهایی که تخلفات سازمانی را گزارش می‌کند، از ضرورت‌های شفاف‌سازی در مدیریت شهری است.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز لزوم توجه به توسعه و ارتقای سرمایه‌انسانی در هر سازمانی را یادآور شد و افزود: اینکه هر فرد را متناسب با تخصص و توان فردی او در جای مناسب به کار گیریم می‌تواند رمز موفقیت یک سازمان باشد.
موسوی با بیان اینکه بزرگترین تشویق برای کارکنان ایجاد احساس رضایت شغلی است، تصریح کرد: ضرورت توجه به کارکنان صاحب خلاقیت و مدیران موفق در شهرداری شیراز جدی گرفته نمی‌شود.
همچنین «سعید نظری» سخنگو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در سازمان مدیریت پسماند شهرداری نیز در سخنان کوتاه گزارشی از روند نظارت بر این سازمان ارائه کرد.
«روح‌الله خوشبخت» مدیر سازمان مدیریت پسماند نیز گزارشی از فعالیت‌های عملیاتی، عمرانی و سرمایه‎گذاری این سازمان ارائه کرد.

نوا نیکو _ استان فارس

205747