برگزاری مسابقات به دور از هرگونه تنش، امر بسیار مهمی است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره اینکه برقراری نظم و امنیت و برگزاری مسابقات به دور از هرگونه تنش، امر بسیار مهمی است گفت: در این راستا عوامل پرتلاش و متعهد در نیروهای امنیتی و انتظامی و امدادی همکاری بسیار خوب و اثربخشی با حراست اداره کل ورزش و جوانان دارند.

به گزارش پرسون، نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی استان خوزستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خوزستان و اعضای کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی استان به منظور هم اندیشی، هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری مطلوب رویدادهای ورزشی برگزار شد.
افشین مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در این جلسه اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت و برگزاری مسابقات به دور از هرگونه تنش، امر بسیار مهمی است که در این راستا عوامل پرتلاش و متعهد در نیروهای امنیتی و انتظامی و امدادی همکاری بسیار خوب و اثربخشی با حراست اداره کل ورزش و جوانان دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با بیان اینکه همکاری این عوامل زحمتکش همیشه آرامش را در اماکن ورزشی بوجود آورده است افزود: نیروهای خدوم انتظامی در سرما و گرما و ایام تعطیل و غیر ‌تعطیل تمام سعی و تلاش خود را به کار می بندند تا علاقمندان ورزش در فضایی کاملا امن و آرام مسابقات ورزشی را از ‌نزدیک تماشا کنند.
حیدری ابراز کرد: امیدواریم پس از شکست ویروس کرونا و حضور دوباره تماشاگران در ورزشگاه ها با هماهنگی هرچه بیشتر بتوانیم نظم ‌وامنیت ورزشگاه ها را ارتقا بخشیم و شاهد برگزاری مسابقات به شکل مطلوب تر باشیم.

195551