مدیرسازمان تعاون روستایی استان فارس:

فلسفه وجودی شبکه تعاون روستایی خدمات رسانی است

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس درروز چهارشنبه 19 شهریور در دیدار با محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خاطرنشان کرد : فلسفه وجودی شبکه تعاون روستایی فارس خدمات رسانی است.

فارس - پرسون : هدایت الله رحیمی تصریح کرد: مجموعه تعاون روستایی یک سازمان خدمات رسان و یکی از زیرمجموعه های سازمان جهاد کشاورزی است و برای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمان جهاد کشاورزی تلاش می کند و فلسفه وجودی سازمان تعاون روستایی چه در استان و چه در شهرستان ها این است.

وی افزود :تعاون روستایی یک سازمان خدمات رسان است اگر چه عمده این خدمات در مدیریت ها و یا ادارات مختلف استان جای گرفته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: توزیع سوخت، توزیع آرد روستایی، خرید گندم، خرید بیمه عشایری از جمله مواردی است که در راستای خدمت رسانی به بخش کشاورزی در مجموعه تعاون روستایی صورت می گیرد.

رحیمی با بیان اینکه : با استفاده از تکنولوژی های به روز، نقص کمبود نیرو در مجموعه تعاون روستایی را جبران کردیم افزود :توزیع کود بر اساس اپلیکشین مزرعه، توزیع آرد و سوخت بر اساس سامانه های جامع آماری راه اندازی شده و کمک گرفتن از سامانه آماری به منظور انتخاب هیات رئیسه شرکت های تعاونی از جمله اقدامات موثر انجام شده است.

نوا نیکو- استان فارس

195354