سریال «بیگانه‌ای با من است» برای آبان آماده می شود

مراحل تصویربرداری و تولید سریال «بیگانه‌ای با من است» مهر ماه به پایان می‌رسد تا برای پخش در کنداکتور پاییز و احتمالا آبان‌ ماه آماده شود.

به گزارش پرسون؛ «بیگانه‌ای با من» است از تازه‌های سریالی تلویزیون است که از تیر ماه سال گذشته تاکنون درگیر ساخت و مرحله تصویربرداری است و همچنان هم با اضافه شدن بازیگران جدید به تولید خود ادامه می‌دهد.
این مجموعه به مانند دیگر مجموعه‌های در حال تولید تلویزیون، چندماهی را به خاطر کرونا به تعلیق درآمد اما نهایتا خرداد ماه ضبط مجددش را از سرگرفت و در عین حال با تغییراتی نیز همراه شد.
«بیگانه‌ای با من است» هم‌اکنون فصل دوم خود را به کارگردانی آرش معیریان در حال تصویربرداری دارد و با اضافه شدن بازیگرانی همچون شهنان شهابی به جمع گروه، از شهرک غزالی به لوکیشن‌های جدید مثل احمدآباد مستوفی نقل مکان کرده است.

۳۵ قسمت اولیه این سریال ۴۵ قسمتی را احمد امینی کارگردانی کرد که نهایتا به دلیل آنچه تسریع در تولید عنوان شد، کارگردانی باقی فیلمنامه به معیریان سپرده شده است.

تصویربرداری بخش‌های کنونی «بیگانه‌ای با من است» تا مهرماه به پایان می‌رسد و سریال برای پخش در کنداکتور پاییز و احتمالا آبان‌ماه آماده خواهد شد.

مناطقی از شهر تهران و نیز لوکیشن‌های مختلفی در شهرهای کرج، شهر ری، شیراز، بوشهر و نیز شهرک غزالی و احمدآباد مستوفی شاهد سکانس‌های این سریال تلویزیونی بوده‎اند.

داستان «بیگانه‌ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده در سال‌های ۷۰ ـ ۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.
در این مجموعه شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، شهنان شهابی، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه ایفای نقش کرده‎اند و به نظر بازیگران دیگری جلوی دوربین آن خواهند رفت.

«بیگانه‌ای با من است» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید برای پخش از آنتن شبکه دو سیما آماده می‌شود.

195332