رقابت تنگاتنگ کالاهای سوپر مارکتی در "اکالا رنک"
سوپرمارکت آنلاین اکالا با راه اندازی نظرسنجی تحت عنوان "اکالا رنک" قصد دارد که کالاهای سوپرمارکتی را در 30 گروه کالایی با رای مستقیم مردم رتبه بندی نماید.
سایت خبری پرسون گزارش می دهد، به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و به نقل از مجله اکالا، فروشگاه اینترنتی اکالا (okala.com) بستری را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات کاربران درخصوص بهترین کالاهای سوپرمارکتی فراهم کرده است. این شرکت در طرحی با عنوان "اکالا رنک" کالاهای سوپرمارکتی مطرح را در 30 دسته مختلف به رأی گذاشته است که بر اساس این نظر سنجی برترین کالاهای منتخب مشخص و در ادامه معرفی می شوند.
این نظرسنجی برپایه صداقت مشارکت کنندگان استوار است و انتخاب بهترین کالای سوپرمارکتی با در نظر گرفتن سه فاکتور قیمت، کیفیت و طعم از سوی مصرف کنندگان صورت می گیرد. رای دهندگان میتوانند آزادانه اقدام به رای دهی به محصولات کنند و محصولات منتخب خود را در پروفایل خود مشاهده کنند.
علاقمندان برای ثبت آراء خود در دسته های اعلام شده می بایست پس از ثبت شماره تلفن همراه خود و تکمیل پروفایل اقدام نمایند و این نکته قابل ذکر است که هر شماره فعال تنها یک بار امکان شرکت در این رأی گیری را دارد.
اکالا رنک قصد دارد که به عنوان مرجعی برای راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی همواره در کنار مصرف کنندگان باشند. مشتریان پیش از خرید می توانند ضمن مراجعه به صفحه گروه کالایی موردنظر خود، از کالاهای برتر که بر اساس تجربه و نظر سایر مصرف کنندگان رتبه بندی شده اند، آگاه شوند.
رتبه بندی کالاهای سوپرمارکتی بر اساس اختلاف آراء مثبت و منفی هر کالا صورت گرفته است و این نظر سنجی همچنان ادامه دارد.
شایان ذکر است که بیش از 1500 کالای پرفروش در 30 گروه کالایی به رأی گذاشته شده است اما درصورتی که کالای مصرفی و مورد نظر کاربران در این نظرسنجی قرار ندارد "اکالا رنک" پذیرای نظرات آن ها برای افزودن این کالا به رقابت محصولات سوپرمارکتی خواهد بود.