رونمایی از برنامه پنجساله ششم با عنوان" اصفهان ۱۴۰۵"

در جلسه علنی شورای اسلامی از برنامه پنج ساله ششم توسعه شهر اصفهان با عنوان اصفهان ۱۴۰۵رونمایی شد.

اصفهان_سایت خبری پرسون، قدرت اله نوروزی با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون برنامه های ۵ ساله توسعه شهر اصفهان با عناوین مختلفی از جمله اصفهان ۲۲،اصفهان ۸۵، ۹۰، ۹۵، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۵ تعریف شد .

وی با اشاره به اینکه در اصفهان ۱۴۰۵ جدیدترین نظریه ها از مشارکت ذی نفعان از جمله اساتید، متخصصان و مردم وارد شد، ادامه داد: در این برنامه بدنبال اصفهان زیست پذید و رقابت پذیر هستیم.

شهردار اصفهان با اشاره به شفافیتی که در برنامه ۱۴۰۵ وجود دارد، ادامه داد: تلاش کردین این برنامه نتیجه محور و سنجش پذیر هست.

وام های ۳۰۰ میلیونی برای خرید پراید های ۱۵ میلیونی

شهردار اصفهان در پاسخ به یکسری از شبهات ایجاد شده پاسخ داد و گفت: در آن زمانی که وام های ۳۰۰ میلیونی از بانک شهر می گرفتند و پرایدهای ۲۰ میلیون تومانی، ۲۰ عدد میخرند اگر قرار بود در این دوران این اقدام انجام شود باید وام ۲ میلیارد تومانی داده میشد.
وی در خصوص فعالیت های سه سال گذشته شهرداری گفت: شهرداری در حالی صاحب کارنامه درخشانی که کشور با عمده مشکلات از جمله سیل و زلزله و شیوع کرونا و تحریم های اقتصادی مواجه بوده و هست.
شهردار اصفهان تصریح کرد: و این در صورتی که شهرداری را با آماجی از مشکلات تحویل گرفت و قردادهای که موجی از بدهی ها را بر دوش ما گذاشت.
نوروزی خبر از قرداد۵۰۰ میلیارد به کمپانی دانمارکی در شهرداری قبل داد که هیچ کاری صورت نگرفت.

195085