کرونا فیلمبرداری «بتمن» را متوقف کرد

ابتلای «رابرت پتینسون» هنرپیشه انگلیسی به کرونا، کار ساخت و تصویربرداری فیلم موردانتظار «بتمن» را متوقف کرد.

به گزارش پرسون؛ ابتلای «رابرت پتینسون» هنرپیشه انگلیسی به کرونا، کار ساخت و تصویربرداری فیلم موردانتظار «بتمن» را متوقف کرد.

کار ساخت فیلم بتمن که قرار بود اول اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) روی پرده برود، با مثبت اعلام شدن تست کرونای نقش اول فیلم متوقف شد. رسانه‌ها پیش‌تر از سرگیری فیلمبرداری بدون حضور پتینسون خبر داده بودند، اما عوامل استودیو فیلمسازی برادران وارنر این خبر را تکذیب کردند.

عوامل پشت صحنه همچنان به کار روی تدارکات و صحنه‌های فیلمبرداری مشغول هستند اما آن دسته از اعضای تیم تولید که با پتینسون تماس نزدیک داشتند، قرنطینه شده‌اند. بعید است کار فیلمبرداری‌ قبل از به پایان رسیدن دو هفته قرنطینه، از سر گرفته شود.

همچنین معلوم نیست پتینسون علائم کرونا دارد یا فقط ناقل بدون علامت است. البته استودیو برادران وارنر خبر ابتلای پتینسون را به کرونا تایید نکرده و به انتشار خبر ابتلای یکی از اعضای تیم تولید به این ویروس اکتفا کرد.

بتمن یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی مت ریوز و بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz)، جفری رایت (Jeffrey Wright)، اندی سرکیس (Andy Serkis) و کالین فارل (Colin Farrell) است که قرار بود ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی اکران شود، اما شیوع کرونا زمان‌بندی اکران را چهار ماه به تاخیر انداخت.

این فیلم بعد از شوالیه تاریکی برمی‌خیزد که در سال ۲۰۱۲ اکران شد، اولین فیلم مستقل درباره شخصیت خیالی بتمن است.

195005