رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب خبر داد:

باز پس گیری 22 هکتار از اراضی ملی شهرستان داراب

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب گفت : با دستور دادستان شهرستان داراب 22هکتار از اراضی ملی بخش فورگ این شهرستان از دست متصرفان آزاد و به بیت المال بازگردانده شد.

فارس - پرسون : علیرضا قاسمی با اعلام این خبر افزود: با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری خوب عوامل قضایی ، نیروهای پاسگاه انتظامی بخش فورگ و اداره اگاهی شهرستان ، اراضی تصرفی واقع در منطقه موسوم به مجاورجستویه و بنیان از ید متصرفان خارج و به انفال بازگشت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و صدور حکم قطعی و با دستور دادستان شهرستان داراب با احداث کمربند حفاظتی به طول 2 کیلومتر در این منطقه ، اراضی ملی از خطر تصرف متصرفان و سودجویان در امان ماند.

قاسمی ضمن هشدار جدی به قانون شکنان و متصرفان عرصه های منابع طبیعی و برخورد قاطع با متصرفین این عرصه ها گفت: حفاظت و صیانت از اراضی ملی وظایف همگان است و ما نیز به عنوان متولیان این اراضی در برخورد با سودجویان از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب از مردم و طبیعت دوستان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی مراتب را با شماره تلفن 1504 یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

نوا نیکو - استان فارس

194927

مطالب مرتبط