دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت"

نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت" به میزبانی شیراز برگزار می شود

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت"تاکید کرد :کلان شهر شیراز مظهر آرامش، عشق، دوستی و مدارا در ایران و بلکه جهان است لذا برگزار کنندگان این جشنواره برآنند تا این هویت فرهنگی و تاریخی را با مشارکت کارتونیست ها عمق و گسترش جهانی بخشند.

فارس – سایت خبری پرسون : احمدرضا سهرابی خاطر نشان کرد: دبیر خانه نخستین جشنواره بین‌المللی "صلح و سلامت" شیراز با احترام و افتخار از همه کارتونیست های جهان در جهت مشارکت فعال و ارائه اثر در این گام نیک و ماندگار دعوت می‌کند.

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت" با اشاره به اول مهر ماه (22 سپتامبر) به عنوان آخرین روز از مهلت ارسال آثار به دبیر خانه جشنواره اظهار امیدواری کرد که تا پایان فرصت باقی مانده شمار آثار کارتونیست ها از کشور های مختلف جهان افزایش یابد.

سهرابی یادآور شد : کارتونیست های جهان می‌توانند حداکثر 5 اثر با موضوع "صلح و سلامت" در ابعاد A3 به همراه مشخصات فردی خود را تا اول مهرماه 1399 به ایمیل peace.shiraz2020@gmail.com ارسال کنند.

او با اعلام اینکه هیات داوران خارجی و داخلی این جشنواره بزودیمعرفی خواهند شد، گفت : به صاحبان 5 اثر برتر جشنواره، لوح یادبود، تندیس و جایزه ویژه موزه صلح شیراز اهدا خواهد شد و صاحبان 100 اثر فینالیست لوح یادبود دریافت خواهند کرد.

بنابراین گزارش، نخستین جشنواره بین المللی کارتون "صلح و سلامت" به همت موزه صلح شیراز وابسته به مرکز تحقیقات صلح و سلامت و موسسه خیریه اسلامی شیراز برگزار می‌شود.

نوا نیکو - استان فارس

194790