رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس خبر داد :

راه اندازی ٤١ کد رشته محل جدید در دانشگاه علمی کاربردی فارس از مهرماه


رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس از راه اندازی ٤١ کد رشته محل جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی از نیمسال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ١١٦ کد رشته محل کاردانی و ٧٣ کد رشته محل کارشناسی و در مجموع ١٨٩ کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی فارس در مهرماه برای پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید فعال شده است.

فارس – پرسون : دانش منش با تاکید بر اینکه تلاش خواهد شد دروس عملی در نیمسال جدید تحصیلی کمتر ارائه شود، گفت: خوشبختانه دانشجویان ما بومی هستند و نیازی به خوابگاه ندارند به همین دلیل مشکلات کمتری در این بخش نسبت به سایر دانشگاهها داریم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس همچنین از آغاز ثبت نام دو مقطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه از از ١١ شهریور تا ١٧ از طریق سایت سازمان سنجش خبر داد و گفت: امید است با توجه به موفقیت های این دانشگاه در آموزش های مهارتی و مجازی، دانشجویان بیشتری در سال تحصیلی جدید پذیرش شوند.

دانش منش با اشاره به ایجاد مراکز نوآوری در دانشگاه متبوع، بیان کرد: استان فارس با بیش از ١٠ مرکز جزو استان هایی پیشرو است.

او گفت: هدایت دانشجویان و دانش آموختگان برای ایده های جدید کسب و کار جدید و نوپا در این مراکز دنبال می شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس همچنین با اشاره به تعطیلی مراکز علمی کابردی وابسته به دستگاه های اجرایی در سال گذشته( ١٢ مرکز)، بیان کرد: با تعطیلی این مراکز، ره اندازی مراکز مشابه با سرمایه گذاری خصوصی در دستور کار قرار گرفت که شرکت شیر پاستوریزه ارمغان و پارک سلامت روان از جمله بخش هایی است که اقدام به راه اندازی مرکز علمی کاربردی کردند.

دانش منش همچنین با بیان اینکه با یکی از بانک های قرض الحسنه رایزنی شده تا دریافت کل شهریه دانشجویان به صورت وام قرض الحسنه انجام شود، از رایگان شدن ترافیک اینترنتی دانشجویان و اساتید علمی کاربردی فارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

او با بیان اینکه همه اساتید این دانشگاه، حق التدریس هستند، عنوان کرد: هر مرکزی که راه اندازی می شود، تعدادی اساتید به شکل حق التدریس مشغول به تدریس می شوند.

نوا نیکو - استان فارس

194769