شبکه اجتماعی کشاورزی ایران( تاک ) رونمایی شد

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس از رونمایی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران( تاک ) در هفته دولت توسط وزیر جهاد کشاورزی خبرداد وافزود: این اپلیکیشن بهترین، سریع ترین و امن ترین راه ارتباطی کاربران بخش کشاورزی است.

فارس – پرسون : علیرضا واحدی پور با بیان اینکه : اپلیکیشن تاک به عنوان یک شبکه اجتماعی قابلیت های فراوانی برای بهره برداران بخش کشاورزی و سایر کاربران دارد افزود :کاربران می توانند تمام خدمات مورد نیازخود را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان از این اپلیکیشن دریافت نمایند.

وی گفت : کاربران بخش کشاورزی با این اپلیکیشن علاوه بر اینکه می توانند از جدیدترین اخبار بخش کشاورزی در اقصی نقاط ایران اطلاع پیدا کنند می توانند با مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی ارتباط مستقیم برقرار کنند و از جدیدترین اطلاعیه های این وزارت نیز اطلاع یابند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به قابلیت های این اپلیکیشن و انتظار وزارت متبوع حضور فعال همکاران و مدیران وابسته جهاد کشاورزی فارس ضرورت دارد و از مسئولین روابط عمومی ها خواست تا نسبت به بارگزاری اخبار در این اپلیکیشن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه : اخبار این اپلیکیشن توسط وزیر جهاد کشاورزی وسایر مسئولین رصد خواهد شد اضافه کرد کاربران می توانند از طریق لینک http://agritak.ir/invite در این شبکه اجتماعی عضو شوند.

نوا نیکو – استان فارس

194730